Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maliko - zdjęcie

Maliko

Rejestracja: 21.07.2025
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.10.2025 18:39
-----

Moje posty

W temacie: Info o graczu po najechaniu celownikiem

14.10.2025 07:21

Własnie o to mi chodziło, troche poprawiłem do swoich potrzeb, ale jest git :)

W temacie: Info o graczu po najechaniu celownikiem

13.10.2025 08:37

To ustawiasz w opcjach gry. Options > Advenced > Center Player names

No ale ja chce zrobić taki dodatek plugin dla każdego gracza, po najechaniu pokazuje nick, hp, jaka ma rangę, który poziom, czy ma vipa itd. tylko nie moge nigdzie tego znaleźć :/

W temacie: Problem z wyświetlaniem nicku w motd

23.08.2025 15:34

Zakładam, że funkcja parse łapie spacje w nicku jako osobny token, a ty zapisujesz dane przykładowo tak (dla nicku "Twoj nick" i punktów 5) "5 Twoj nick", więc parse łapie 3 tokeny: 5, Twoj, nick. Musisz zapisywać/odczytywać dane w jakiś inny sposób, np. oddzielać jakimś kluczem (przykładowo #).

a co jeśli ktoś bedzie mial w nicku # ? :)

W temacie: Ranga przed nickiem

22.07.2025 08:56

public plugin_init()
{
	register_message(get_user_msgid("SayText"), "msg_saytext");
}

public msg_saytext(msgid, dest, id)
{
	new target = get_msg_arg_int(1);
	
	if(!is_user_connected(target))
	{
		return;
	}
	
	new text[192];
	get_msg_arg_string(2, text, charsmax(text));
	
	new ranga[30];
	rank(target, ranga);
	
	if(!equal(text, "#Cstrike_Chat_All"))
	{
		set_msg_arg_string(2, fmt("^4[%s]^3 %s", ranga, text));
	}
	else
	{
		get_msg_arg_string(4, text, charsmax(text));
		set_msg_arg_string(4, "");
		set_msg_arg_string(2, fmt("^4[%s]^3 %n^1 :  %s", ranga, target, text));
	}
}

 

a fmt ? jest mi to nie znane :D