Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

eRBeKa# - zdjęcie

eRBeKa#

Rejestracja: 01.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2012 14:50
-----

#223130 GmAMXBans 1.5.1 - FINAL

Napisane przez Szyfrant w 08.03.2011 19:58

GmAMXBans 1.5.1 FINAL


A więc tak

DżiEm Staff (Gm Staff) przeprasza za zbugggowaną wersję 1.5 i wydaję nową oznaczoną 1.5.1

Oto pliki, które zostały zmodyfikowane

Web
setup.php
ban_list.php
include / amxxhelper.php
include / sql.inc.php
include / config.inc.php
include / admin / admin_wm_ms.php
include / admin / admin_so_in.php
include / admin / admin_so_vs.php
include / admin / admin_so_up.php
include / admin / admin_sm_av.php
templates / *

Plugin
configs / amxbans.cfg
[+] Configs / amxbans-ssban.cfg
scripting / amxbans_core.sma
scripting / amxbans_main.sma
scripting / amxbans_ssban.sma
scripting / include / amxbans / cmdBan.inl
scripting / include / amxbans / init_functions.inl


Bugfixy:
(# 81) Dodano opóźnienie inicjacji połączenia MySQL
(# 64) Poprawiono bug ze zmianą nazwy serwera ",".
(# 74) Poprawiono edytowanie administratorów w WEB
(# 73) Poprawiono unban od strony WEB'a
(T2806) Zapisywanie konfiguracji serwera działa już poprawnie
I wiele innych ( Ychy).

Gratki dla:
@ XPaw
@ Szyfrant, @ Pavulon i generalnie dla AMXX.pl za pomoc techniczną
@ Nardamon - za coś tam. Nie no, żart. Za wyłapywanie bugów i pomoc ogólną.

------------------------------
Gratki od AMXX.PL

L0rdS^P0l4K - Za bystre oko Przycisk usuń bana bez zalogowania
Kawon - Za fix'a [GmAMXBans]Brak uprawnień

@ Gm-community.net
Pierwotny link http://gm-community.net/thread.2822 :D (Bo zawsze chcą)

---------------
Bugfixy AMXX.PL ( Załącznik)


(# 999997) Przycisk usuń bana bez zalogowania
(# 999998) Wyświetlanie podwójnych banów
(# 999999) [GmAMXBans]Brak uprawnień

ban_list.php
sql.inc.php
admin_sv.tpl (darkgold i default)
ban_list.tpl (darkgold i default)


Poprzednia ilość pobrań: 10
Załączony plik  bugfixy.zip   22,21 KB  4519 Ilość pobrań
(BUGFIXY NIE SĄ ZAWARTE W W PACZCE)

Instalacja Bugfix'ów
Pliki należy wkleić do folderu (Gm)AMXBansa

-------------------------------------------------

Załączony plik  spolszczone-configi.rar   2,63 KB  4804 Ilość pobrań


Instalacja Spolszonych config'ów
Folder configs należy wgrać do addons/amxmodx/
-------------------------------------------------
Oryginalne 1.5.1 Bez poprawek

Instalacja
Gdy robicie update to tylko zamieniacie pliki, gdy na nowo instalujecie to normalnie poprzez setup.php (Są tematy z instalacją)


Poprzednia ilość pobrań: 140
Załączony plik  (Gm) AMXBans 1.5.1(bez fixów).zip   2,36 MB  9692 Ilość pobrań


----------
Co poniektórzy zabierający się za instalację GmAMXBansa nie potrafią nawet skompilować .sma i piszą mi na PW. (Ostrzegam, zwarnuje)
Załączony plik  plugins.rar   129,26 KB  7519 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 48


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39663 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#235401 [SURF] No Edge Damage

Napisane przez QTM. Peyote w 10.04.2011 21:01

Dołączona grafika
  • Plugin zatrzymuje obrażenia spowodowane upadkiem na krawędź rampy. Jeżeli by ktoś nie wiedział mam na myśli część rampy zaznaczoną czerwoną linią:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • Standardowa.

Dołączona grafika
Załączony plik  QTM_NoEdgeDamage.amxx   3,09 KB  83 Ilość pobrań


Załączony plik  QTM_NoEdgeDamage.sma   904 bajtów  641 Ilość pobrań
  QTM_NoEdgeDamage.amxx

Załączone miniatury

  • edge.JPG

  • +
  • -
  • 16


#92072 Deathrun Manager v3.0.3 [13/02/2010]

Napisane przez bakul. <3 w 09.11.2009 19:23

Dołączona grafika



..:Opis:..
Deathrun Manager dla gier Counter Strike i Counter Strike: Condition Zero

Co on robi?
Co rundę automatycznie przenosi losową osobę z drużyny CT do TT.
Wyłącza/włącza komendy radiowe (ustawiane za pomocą cvar`a)
Wyłącza/włącza malowanie tagów (spray`ów) na serwerze (ustawiane za pomocą cvar`a)
Rozpoczyna rundę dopiero, gdy wykryje, że przynajmniej jeden gracz jest w drużynie TT
Sprawdza co 15 sekund czy jest gracz w TT, gdy go nie ma restartuje rundę (nie mapę)
Usuwa bronie dla graczy na początku rundy.

Life System
Zyskasz jedno życie momencie, kiedy zabijesz wroga. To życie będziesz mógł wykorzystać, gdy się zabijesz.


..:Instalacja
DRM_trigger_hurt_fix.amxx do addons/amxmodx/plugins
DeathrunManager.amxx do addons/amxmodx/plugins
deathrun.txt do addons/amxmodx/data/lang
DeathrunManager.sma do addons/amxmodx/scripting
DRM_trigger_hurt_fix.sma do addons/amxmodx/scripting



..:Cvar`y

1=włącz; 0=wyłącz

Włącz/wyłącz plugin
deathrun_toggle 1/0

Włącz/wyłącz blokowanie spray`ów
deathrun_spray 1/0

Włącz/wyłącz blokowanie komend radiowych
deathrun_radio 1/0

Włącz/wyłącz dawanie USP dla CT
deathrun_giveusp 1/0

Włącz/wyłącz strefę kupowania
deathrun_removebz 1/0

Włącz/wyłącz usuwanie pieniędzy i czasu z ekranu HUD
deathrun_hidehud 1/0

Włącz/wyłącz blokowanie pieniędzy
deathrun_blockmoney 1/0

Włącz/wyłącz blokowanie komendy 'kill' w konsoli
deathrun_blockkill 1/0

Włącz/wyłącz przenikanie przez innych graczy
deathrun_semiclip 1/0

Włącz/wyłącz system żyć, jeśli ustawione na 2, terroryści ze zwycięskiej drużyny otrzymają 1 punkt życia
deathrun_lifesystem 2/1/0

Jeśli ustawione na 1, wyświetlana nazwa gry to 'Deathrun v3.0'
deathrun_gamename 1/0

Włącz/wyłącz tracenie HP przez TT przy upadku z wysokości
deathrun_terrnfd 1/0


..:Dodatkowe opcje
1. Aby zmienić prefix (standardowo: [Deathrun]) wystarczy znaleźć w 23 linijce:
// Messages prefix
new const g_szPrefix[ ] = "[Deathrun]";
I zmienić na takie jakie chcemy przykładowo możemy wpisać nazwę naszego forum lub coś innego.
2. Nazwa bota (standardowo: DRM Fake Player), aby to zmienić odnajdujemy w 20 linijce:
// Bot name
new const g_szBotName[ ] = "DRM Fake Player";
3. Usuwanie bota (17 linijka)
Znajdź:
#define FAKE_PLAYER
i zamień na:
// #define FAKE_PLAYER

..:Zmiany:
Wersja 3.0.3
Naprawiono system żyć
Mała optymalizacja semiclip
Wersja 3.0.2
Naprawiono robienie spray-ów przy starcie rundy kiedy były wyłączone
Version 3.0.1
Naprawiono nieśmiertelnego bota kiedy system żyć był wyłączony

Tłumaczenie by ~bakul & honey

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#286591 Blokada błędnych wiadomości

Napisane przez R3X w 22.08.2011 15:04

Blokada błędnych wiadomości

Dołączona grafika
Narzędzie głównie developerskie, ale może się też przydać do poprawiania tych gotowych pluginów. Wyłapuje i blokuje wiadomości typu MSG_ONE i MSG_ONE_UNRELIABLE z niepoprawnym argumentem id. Mogą być one wysyłane tylko do istniejących obecnych na serwerze graczy, co nie zawsze jest sprawdzane i te, które się przedrą powodują crash serwera z podanym w opisie komunikatem

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity


Wykryte wadliwe wiadomości są zapisywane w logu

amxmodx/logs/_msg_one.log


Oto przykładowy wynik:
L 08/22/2011 - 15:52:34: Client 0 not found for ScreenFade
L 08/22/2011 - 15:52:34: message_begin(1, 98, {0.0, 0.0, 0.0}, 0)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(4096)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(4096)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(1)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(255)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(120)
L 08/22/2011 - 15:52:34: message_end()

Dołączona grafika
Orpheu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#223324 Anty KZ Hack by Niscree

Napisane przez Niscree w 09.03.2011 15:29

Anty KZhack
_________by Niscree v5



Opis:
Plugin wykrywa cheaty typu "KZHack".
Większość wersji tych hacków(8) wykrywa jeszcze zanim cheater zdąży wejść na serwer :P.
Niestety powstaje coraz więcej wersji i nie idzie tego ogarnąć więc ten plugin wykrywa także większość "kzhackowych" skryptów np. slowmo, auto strefy, auto bhop, fastrun itd itp ^^
Plugin działa na 2 protokoły(47/48)

Moduły
<cstrike>
<fakemeta>
<engine>

Cvary:
nsc_kz_punish "1" //Typ kary 
// 0 - info na czacie
// 1 - info na czacie i kick
// 2 - info na czacie i ban

nsc_kz_btime "0" //Czas bana

nsc_kz_btype "0"//Typ bana
//0 - SID - zalecane(kzh działa tylko na steam lub na nowych pathach na których sid jest generowane :F)
//1 - IP
//2 - AMXBANS

nsc_kz_log "1" //Logi do pliku "data/ANTY_KZH_BY_NISCREE.txt

nsc_kz_bhop "1" //wykrywanie autobh
// 0 - wyłączone
// 1 - włączone
// 1+ - ile razy ma wykryć u gracza autobh(dla 100% pewności)

nsc_kz_skrypty "1" //wykrywanie skryptów
// 0 - wył.
// 1 - wł.


Changelog
:

v1.0 - Powstanie pluginu ^^

v1.1 - dodano wykrywanie nowych Kzhacków

v2 - dodano nowe kzh + wykrywanie autobh

v2.01 - powody banów

v2.1 - naprawa banowania przez amxbans

v2.2 - optymalizacja + rozpoznawanie typu kzh w logach i w powodzie bana

v2.3 - optymalizacja banowania za autobh i naprawienie buga ^^

v2.4 - naprawa banowania przez amx_bans + dodatkowa optymalizacja wykrywania auto bh

v3 - mega aktualizacja skryptu wykrywającego auto bh
szansa na zbanowanie czystego gracza ? 1/100000 w extremalnych warunkach
Tyle nagadałem a pewnie znowu znajdziecie mase bugów ^^ liczę na waszą pomoc :)

v4 - kolejna aktualizacja skryptu wykrywającego autobhop + wykrywanie innych "kzhackowych" skryptów.(strefy,fastrun,slowmo itp.)

v4.1 - dodano nowe kzhacki do wykrycia :) i dodatkowo na będzie można zobaczyć serwery używające tego anty link
+optymalizacja kodu

v5 - Integracja z Dproto (sprawdzanie protokołu)
- dodano skrypty xhacka
- Nazwa pluginu zamiast nazwy serwera jako banujący admin
- mała optymalizacja


v5.1 - bugfix

v5.2 - bugfix (już nie powinno lagować niektórych graczy i nie powinno być problemów z wyborem teamu)



Źródło(i aktualizacje) http://nahaju.net/to...960ee60dea#5225

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#74946 Ranga

Napisane przez R3X w 31.07.2009 15:47

Ranga

Jest to zoptymalizowany, łatwiejszy w konfiguracji plugin Sn!ffera. Dodałem też opcję top10 i cvar do informacji na HUD.

Źródło na który oparty jest plugin: Ranga - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Komendy w czacie
/top10
pokazuje top10
/rank
pokazuje informacje dot. rangi i statystyk
/rangi
pokazuje listę rang
Konfiguracja

Cvary
rangi_maxname "Nazwa"
domyślnie "Reszta jest milczeniem"
Ranga gracza, który przekroczył wszystkie podane progi fragów
rangi_hud 0|1
domyślnie 0
Zmień na 1 jeśli chcesz pokazywać graczowi info na HUD non-stop, 0- tylko komenda
rangi_top10 0|1
domyślnie 1
Zmień na 0 jeśli chcesz wyłączyć opcję Top10
rangi_list 0|1
domyślnie 1
Zmień na 0 jeśli chcesz wyłączyć opcję Listy rang

Rangi
Plik amxmodx/configs/rangi.ini zawiera listę rang i progów fragów w systemie:

"Nazwa rangi" "górny próg"

Cytując oryginalną zawartość tego pliku:

"Wiesniak" 29
"Lama" 59

Wieśniak jest pierwszy, więc nie ma dolnego progu, górny ustawiamy na 29 stąd gracze z fragami mniejszymi 29 mają rangę wieśniak.

Kolejna jest lama, której dolny próg wynosi (górny poprzedniego + 1) => 29+1=30, górny próg ustawiamy na 59 stąd gracze z fragami 30-59 mają rangę lama.

itd

Ważne: progi muszą być wpisane w kolejności rosnącej!

Maksymalna ilość wpisów (rang) to domyślnie 20, można zmienić w sobie kodzie:
#define LEVELS 20

Załączone pliki

  • Załączony plik  rangi.rar   14,49 KB  4854 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 16


#264124 nvault - nie dziala odczyt

Napisane przez Fili:P w 29.06.2011 16:47

tak powinno wyglądać LoadData
public LoadData(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE

new name[35]
get_user_name(id,name,34)
new vaultkey[64],vaultdata[24]
format(vaultkey,63,"%s-DR",name)
new v_punkty[31]
nvault_get(g_vault,vaultkey,v_punkty,30)
replace_all(vaultdata, 23, "#", " ")
parse(vaultdata, v_punkty, 30)
punkty[id] = str_to_num(v_punkty)

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#263827 Wyskocznia na duchu.

Napisane przez Niscree w 28.06.2011 18:09

hapać
działa na wszystko co wymienione w tym temacie ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#232956 Na deathrun`a staty i rank

Napisane przez R3X w 03.04.2011 18:39

Na deathrun`a staty i rank
v0.5

Pomysłodawca: hiroshima @ Deathrun Time Rank Stats - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Liczy czas od spawna do zetknięcia z bytem końcowy. Wygląda on jakoś tak:
Dołączona grafika

Najlepsze czasy graczy są zapisywane w bazie danych. Miejsca spawnu tego bytu końcowego określa admin komendą dr_finish (flaga CFG, chyba H). Pozycja jest zapisywana automatycznie.
Po przejściu mapy wyświetlane są różne czasy i międzyczasy, a byt zmienia kolor na zielony.


English translate of cvars:
Spoiler

Komendy gracza:
say /top15
  • lista najlepszych

say /rank
  • aktualna pozycja

say /last
  • ostatni czas przejścia mapy

say /best
  • najlepszy czas przejścia mapy (tego gracza, nie ogólny)


Dołączona grafika
MySQL
amx_drstats_host "localhost"
amx_drstats_user "root"
amx_drstats_pass "root"
amx_drstats_db "drstats"

Reszta
amx_drstats_save 1|2|3
  • 1 - zapis po steamid (domyślnie)
  • 2 -zapis po nicku
  • 3 - zapis po ip

amx_drstats_timer 0|1|2
  • 0 - brak odliczania czasu biegu
  • 1 - zawsze pokaż czas (domyślnie)
  • 2 - tylko jak gracz trzyma TAB

amx_drstats_timer_type 0|1
  • 0 - pokazuje czas w lewym dolnym rogu (domyślnie)
  • 1 - tam gdzie czas rundy (nie polecam)

amx_drstats_draw_finish 0|1
  • 0 - ukrywa byt koncowy (być może żeby postawić coś swojego w tym miejscu np. ModelPlacer`em)
  • 1 - pokazuje byt koncowy (domyślnie)

amx_drstats_print_result 0|1|2
  • 0 - brak informacji o wyniku biegu (czasy)
  • 1 - pokazuje wynik na HUD+info w konsoli (domyślnie)
  • 2 - pokazuje wynik na chacie

amx_drstats_chat_prefix "[Speedrun]"
prefix informacji na chat


amx_drstats_top15_page ""
jak tu wpiszesz adres strony www to będzie ona otwierana zamiast czytania top15 w pluginie
dopisuje do tego adresu
mid=ID_MAPY
więc adres powinien to uwzględniać, przykłady

index.php?
index.php?strona=staty&
domena/staty/




Wymagane pliki do kompilacji:
[INC] Director Hud Message - AlliedModders
Dokumentacja AMXX.pl: colorchat.inc

Załączam też jeszcze bardziej wydajną ramkę oraz barneya, bo nie mam modelu guzika.
Konwersja położeń ramki do barneya wymaga wykonania
UPDATE maps SET finishZ = finishZ-36 WHERE finishZ;

Instalacja stat WWW:
Wrzuć zawartość DRStats-www.zip na serwer uzupełniając przedtem plik config.php danymi połączenia MySQL
menu.ini zawiera konfigurację poziomego menu

Zmiany:

0.5
- zapisywana data rekordu (tylko nowych)
- narodowość gracza + flagi na stronie
Uwaga: plugin jest kompatybilny wstecz, co oznacza, że przejście z 0.4 na 0.5 niczego nie zepsuje

0.4
- obsługa wielu języków

0.3.2
- opcjonalne wyświetlanie czasu w miejscu czasu rundy, ale kiepsko to wygląda :P
- załączam plik .amxx, żeby była mniejsza kompilacja xD
- aktualizacja statystyk na www: tablelk, menu.ini view może być http://link, buforowanie wyjścia

0.3.1
- bufixy:
- czas wyświetlał się po przejściu mapy z niestandardowym bytem końcowym
- top15 działało tylko z importem z www

0.3
- poprawiona ramka (wysyłana była zbyt często i do wszystkich)
- interfejs programistyczny, kilka forwardów i natyw: umożliwia podmianę bytu końcowego bez edycji głównego pluginu

0.2.1
- dodawanie do adresu strony z top15 id mapy

0.2
- nowy cvar: amx_drstats_draw_finish
- nowy cvar: amx_drstats_print_result
- nowy cvar: amx_drstats_chat_prefix
- nowy cvar: amx_drstats_top15_page
- poprawiony nieco wyglada Top15
- zapis pozycji bytu tylko jeśli został zmieniony (oznacza to zwykle 1 zapytanie na mapę mniej)
- drobne poprawki

0.1
- pierwsza publikacja

Jak dobrze pójdzie będzie też zapis SQLite jak ktoś nie ma bazy danych MySQL.



Restart statystyk można zrobić wykonując w bazie danych zapytanie:
DELETE FROM results

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 47


#224092 Brak uprawnień

Napisane przez Kawon w 11.03.2011 16:18

Przy zapisywaniu ustawień serwera wyskakuje
SS:
http://venciak.eu/im.../64amxbansb.jpg

Lekarstwo: :D
darkgold
Załączony plik  darkgold.rar   1,72 KB  450 Ilość pobrań


default
Załączony plik  default.rar   1,68 KB  270 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 4


#249897 [ROZWIĄZANE] [FIX] 1.6 Błędne przypisywanie adminów.

Napisane przez L0rdS^P0l4K w 16.05.2011 11:49

Witam,

Przedstawiam kolejnego FIXa dla jakże finalnej wersji GM AMXBans 1.6 [FINAŁ?].
FIX usuwa problem błędnego przypisywania adminów, dotyczy to głównie 'własnych flag' admina i opcji 'statyczny czas bana'


Problem dot. tego że wysyłane są 2 tablice
Jedna z aktywnymi adminami a druga z 'własnymi flagami' czyli custom_flags.
Problem w tym że w aktiv_new tworzył się wpis tylko gdy admin jest aktywny czyli zaznaczony... a w tablicy custom_flags wpis tworzył się zawsze bo w formularzu pole "własne flagi" i "stat. czas bana" były jedynie ukrywane a z ukrytych pól dane też są wysyłane.
W sumie znowu prozaiczna sprawa, wystarczy dynamiczne blokowanie tych pól [wyłączenie przez disabled] i dane pole nie tworzy niepotrzebnego wpisu w tablicy.
Zacznę od tego że oczywiście jest możliwość usuwania tego błędy w kodzie PHP, filtrowanie zmiennych usuwanie komórek w tablicy, ale po co ? skoro można to zrobić prościej?

1. Otwieramy ./templates/NAZW_TWOJEGO_STYLU/admin_sa.tpl

2.Wyszukaj:

<input type="text" name="custom_flags[]" id="cftxt{$admins.aid}" size="16" value="{$admins.custom_flags}"/>
Zamień na:
<input type="text" name="custom_flags[]" id="cftxt{$admins.aid}" size="16" value="{$admins.custom_flags}" {if $admins.aktiv!=1}disabled="disabled"{/if}/>

3. Wyszukaj:
<select name="use_static_bantime[]">{html_options values=$yesno_choose output=$yesno_output|lang selected=$admins.use_static_bantime}</select>
Zamień na:
<select id="usbtxt{$admins.aid}"  name="use_static_bantime[]" {if $admins.aktiv!=1}disabled="disabled"{/if}>{html_options values=$yesno_choose output=$yesno_output|lang selected=$admins.use_static_bantime}</select>

4. Wyszukaj
<input type="checkbox" name="aktiv_new[]" value="{$admins.aid}" {if $admins.aktiv==1}checked{/if} 
										onclick="document.getElementById('cf{$admins.aid}').style.visibility=(this.checked)?'visible':'hidden';
												document.getElementById('usb{$admins.aid}').style.visibility=(this.checked)?'visible':'hidden';" /></td>
Zamień na:
<input type="checkbox" name="aktiv_new[]" value="{$admins.aid}" {if $admins.aktiv==1}checked{/if} 
										onclick="this.form.elements['cftxt{$admins.aid}'].disabled = this.form.elements['usbtxt{$admins.aid}'].disabled = !this.checked;
												document.getElementById('cf{$admins.aid}').style.visibility=(this.checked)?'visible':'hidden';
												document.getElementById('usb{$admins.aid}').style.visibility=(this.checked)?'visible':'hidden';" /></td>


  • +
  • -
  • 8