Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zjarany_Ziomek_420 - zdjęcie

Zjarany_Ziomek_420

Rejestracja: 16.04.2025
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 13:10
-----

#778855 Dodanie flagi do pluginu.

Napisane przez Anonymuss w 28.09.2024 13:02

Chyba o to chodzi ale nwm

public menuWyboru(id)
{
	if(~get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)
	{
		client_print_color(id, print_team_default, "Nie masz flagi 'A'")
		return
	}
	
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\ySkengmanDeathrun\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
	new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")
	 
	menu_additem(menu, "\wNoz")
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	
	menu_display(id, menu);
}

  • +
  • -
  • 1


#779028 Blokada zmiany drużyny z TT

Napisane przez Anonymuss w 22.10.2024 19:17

Wymagane ReApi

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Blokada zmiany druzyny", "1.0", "Anonymuss");
	
	RegisterHookChain(RG_HandleMenu_ChooseTeam, "HandleMenu_ChooseTeam_Pre", false);
}

public HandleMenu_ChooseTeam_Pre(id, MenuChooseTeam:slot)
{
	if(get_member(id, m_iTeam) == 1)
	{
		client_print(id, print_console, "Nie mozesz zmienic druzyny!");
		SetHookChainArg(2, ATYPE_INTEGER, MenuChoose_T);
	}
	
	return HC_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#779117 ffa+bf2

Napisane przez Anonymuss w 08.11.2024 10:38

Opłaty serwera + reklamy 50/50, serwer na moim koncie i możemy zaczynać


  • +
  • -
  • 1


#779206 VIP STEAM - nie działa

Napisane przez Anonymuss w 22.12.2024 16:59

Pokaż plugin na vipa


  • +
  • -
  • 1


#779290 Wskrzeszanie sojusznikow

Napisane przez Anonymuss w 30.12.2024 13:03

https://dev-cs.ru/resources/1656/

Wszystko masz oprócz komendy (jest pod E +use) ale ogarniesz skoro sam sobie napisałeś podstawę


  • +
  • -
  • 1


#779456 Szukam pluginu który zmieniałby rece w ct na takie z renkawami

Napisane przez Anonymuss w 01.02.2025 08:01

Nie ma takiego pluginu. Musisz edytować model kosy


  • +
  • -
  • 1


#779692 REKLAMY NA MAPIE

Napisane przez Anonymuss w 22.03.2025 17:29

https://amxx.pl/topi...ne-na-ścianach/


  • +
  • -
  • 2


#779670 Hologram bomby

Napisane przez Anonymuss w 11.03.2025 09:29

https://forums.allie...ad.php?t=311178


  • +
  • -
  • 1


#778928 Nie działa kompilator pluginów

Napisane przez Anonymuss w 03.10.2024 16:54

Kompiluj lokalnie a nie przez stronę

https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/


  • +
  • -
  • 2


#750940 Jailbreak by cypis 1.0.7p, Problem z funkcją dołączania do drużyn

Napisane przez Anonymuss w 14.07.2018 22:08

Witam, 

Prosto z mostu, problem polega na tym, że w silniku cypisa czy to 1.0.6a czy 1.0.7p po 60 sekundach czyli, gdy minie czas wyboru broni

public PostRoundStart()
{
	end_usun = false;
	set_task(60.0, "koniec_czasu", ID_CZAS);

gdy chcemy dołączyć do jakiejkolwiek drużyny, wyświetla nam się napis

 

ColorChat(id, GREEN, "[PrisonBreak]^x01 Mozesz dolaczyc dopiero jak sie skonczy runda!");

Otóż cały poniższy kod daje d*py

GdzieDojsc(id, team)
{
	set_pdata_int(id, 125, get_pdata_int(id, 125) & ~(1<<8));
	if(team == 6)
	{	
		if(!is_user_alive(id))
		{
			gTeam[id] = 0;
			engclient_cmd(id, "jointeam", "6");
		}
		else
		client_print(id, print_center, "Nie mozesz byc obserwatorem");
		return;
	}
	
	if(gTeam[id] == team)
	return;
	
	new ile_graczy[2];
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
		continue;
		
		switch(cs_get_user_team(i))
		{
		case 1: ile_graczy[0]++;
		case 2: ile_graczy[1]++;
		}
	}
	if(czas_bronie && jail_day%7 && !gTeam[id] && ((team == 1 && ile_graczy[0]) || (team == 2 && ile_graczy[1])))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "[PrisonBreak]^x01 Mozesz dolaczyc dopiero jak sie skonczy runda!");
		GdzieDojsc(id, 6);
		return;
	}
	
	new iRet;
	ExecuteForward(fJoinTeam, iRet, id, team, ile_graczy[0], ile_graczy[1]);
	
	switch(iRet)
	{
	case 9999: return;
	case 1,2: team = iRet;
	}	
	
	if(gTeam[id] == team)
	return;
	
	new msg_blocke = get_msg_block(g_msgid[id]);
	set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
	engclient_cmd(id, "jointeam", team==2? "2": "1");
	//set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);
	
	//set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
	engclient_cmd(id, "joinclass", "1");
	set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);
	gTeam[id] = team;
}

Niby wyświetla się napis że możemy dołączyć w następnej rundzie ale i tak wyświetla nam się menu wyboru "skina" (GIGN itp..) czego kompletnie nie powinno być na tym modzie. Na starych binarkach hlds'a ze starszym dproto wszystko działa ale jak wiadomo nie opłaca się robić serwera na tym, ponieważ znajdą się pseudo hackerzy z exploitami. Prosiłbym o poprawienie powyższego kodu tak aby po prostu działał jak należy, czyli przystosować go do aktualnych binarek. Ma wyświetlać się napis i zostajemy w spect a nie przenosi nas do TT/CT. Jak coś nie jasne to pytać bo pisałem na szybko

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#779785 [ROZWIĄZANE] Leczenie JB

Napisane przez Anonymuss w 04.05.2025 17:56

Dodaj do silnika jb ale nie blokuje to apteczek z ziemii na np. jail_westwood itd..

public plugin_init()
{
	RegisterHamPlayer(Ham_TakeHealth, "TakeHealth_Block");
}

public TakeHealth_Block(id, Float:health, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(id)) return HAM_IGNORED;
	if(dane_dnia[4] == 3 || dane_dnia[4] == gTeam[id] || pojedynek[id]) return HAM_SUPERCEDE;
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#779769 [ROZWIĄZANE] Blokuje skok ale dalej można go zbugować

Napisane przez Anonymuss w 25.04.2025 06:11

 

dalej mozna bugowac


Ten bug działa tak że jak np jestem na krawędzi albo w powietrzu to mam 2 dodatkowe skoki z svip, a chciałbym żeby nie było żadnego skoku podczas kiedy jest wyłączone skakanie

 

Dodaj do tego autobh i multijumpów blokady w kodzie za pomocą tego cvara i tyle


  • +
  • -
  • 1