Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kaska - zdjęcie

Kaska

Rejestracja: 23.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.07.2010 19:13
-----

Moje posty

W temacie: bug

19.07.2010 08:26

w ogóle nie dodają nawet po 10 rundach :/
G[o]Q nie bardzo rozumiem możesz napisać co i gdzie musze zmienić dodać ?

W temacie: napalm

17.07.2010 11:29

Cos nie ogarniam wpisuje byle jakie liczby np i nie zmienia sie połozenie

W temacie: napalm

17.07.2010 10:59

Aha , a mozesz mi tam zmienic zeby było troche wyżej koło radaru tak na srodku

W temacie: zmiana modelu

02.07.2010 22:26

Dzięki :) można zamknąć

W temacie: zmiana modelu

02.07.2010 22:00


public Damage(id)

{

        if (is_user_connected(id))

        {

                new weapon

                new bodypart

                new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)

                if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)

                {

                        new damage = read_data(2)

                        if (is_user_connected(attacker_id))

                        {

                                if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))

                                {                               

                                        if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2

                                        else player_dmg[attacker_id]+=damage

                                        dmg_exp(attacker_id)

                                        

                                        add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)

                                        add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)

                                        add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)

                                        add_theif_bonus(id,attacker_id)

                                        add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)

                                        add_bonus_redirect(id)

                                        add_bonus_necromancer(attacker_id,id)

                                        add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)    

                                        add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)

                                        add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)

					add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)

					add_bonus_m3damage(attacker_id,id,weapon)

					add_khazra_bonus(id,damage,attacker_id)

					add_bonus_blind_drop(id,attacker_id,weapon,damage)

                                        item_take_damage(id,damage)

                                        

                                        if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )

                                                change_health(id,-35,attacker_id,"world")

                                        if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))

                                                RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)

                                        if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)

                                        {

                                                new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")

                                                UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)

                                        }

                                        if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))

                                                change_health(id,damage/2,0,"")



                                        if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)

                                        {       

                                                new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)

                                                if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")

                                        }       

                                        if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))

                                        {

                                                new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")

                                                new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")

                                                if (is_user_alive(owner))

                                                {

                                                        change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)                             

                                                        change_health(id,damage/2,0,"")

                                                }

                                        }

                                        if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)

                                        {

                                                switch(player_class[attacker_id])

                                                {

                                                        case Mag:

                                                        {

                                                                agi=(BASE_SPEED / 2)

                                                                set_speedchange(id)             

                                                                if(DemageTake[id]==0)

                                                                {

                                                                        DemageTake[id]=1

                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)

                                                                        set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)

                                                                        set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)

                                                                }               

                                                        }

                                                        case Zabojca:

                                                        {

                                                                set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)

                                                        }

							case nowaklasa:

							{	

								if(random_num(0,2)  <= 1 ){

								return PLUGIN_HANDLED 

								}  

	        						

 								cs_set_user_model(id,"test")

								message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)

								write_short( -1<<1 );

								write_short( -1<<12 );

								write_short( -1<<14 );

								message_end();

								if(task_exists(id)){

								

								change_task(id,2.0)

								}

								else

								{

								set_task(11.0, "test2", id)

								}

     

 								}

                                                        case Hunter:

                                                        {

                                                                new ori[3]

                                                                trace_bool[attacker_id]=id

                                                                get_user_origin(id,ori)

                                                                

                                                                new parms[5];

                                                                

                                                                for(new i=0;i<3;i++)

                                                                {

                                                                        parms[i] = ori[i] 

                                                                }

                                                                parms[3]=attacker_id

                                                                parms[4]=id

                                                                set_task(0.5,"charge_hunter",attacker_id,parms,5)

                                                        }

                                                }

                                        }

                                }

                        }

                }

        }

}