Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kaska - zdjęcie

Kaska

Rejestracja: 23.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.07.2010 19:13
-----

#148894 zmiana modelu

Napisane przez DarkGL w 02.07.2010 18:01

pisane na forum
case nowaklasa:
{
if(random_num(0,2) == 0 ){
return PLUGIN_CONTINUE
}
cs_set_user_model(id,"test")
user_slap(id, 0, 1);
if(task_exist(id)){
change_task(id,20.0)
}
else
{
set_task(20.0, "test2", id)
}

}


public test2(id)
{
cs_reset_user_model(id)
}

  • +
  • -
  • 1


#148951 zmiana modelu

Napisane przez DarkGL w 02.07.2010 21:35

ups mój błąd

case nowaklasa:
{
if(random_num(0,2) <= 1 ){
return PLUGIN_CONTINUE
}
cs_set_user_model(id,"test")
user_slap(id, 0, 1);
if(task_exist(id)){
change_task(id,20.0)
}
else
{
set_task(20.0, "test2", id)
}

}


public test2(id)
{
cs_reset_user_model(id)
}

było 2/3 szans teraz jest 1/3
  • +
  • -
  • 1


#148961 zmiana modelu

Napisane przez DarkGL w 02.07.2010 22:09


public Damage(id)

{

	if (is_user_connected(id))

	{

		new weapon

		new bodypart

		new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)

		if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)

		{

			new damage = read_data(2)

			if (is_user_connected(attacker_id))

			{

				if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))

				{                               

					if(damage>175) player_dmg[attacker_id]+=damage/2

					else player_dmg[attacker_id]+=damage

					dmg_exp(attacker_id)

					

					add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)

					add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)

					add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)

					add_theif_bonus(id,attacker_id)

					add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)

					add_bonus_redirect(id)

					add_bonus_necromancer(attacker_id,id)

					add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)    

					add_bonus_darksteel(attacker_id,id,damage)

					add_bonus_illusion(attacker_id,id,weapon)

					add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)

					add_bonus_m3damage(attacker_id,id,weapon)

					add_khazra_bonus(id,damage,attacker_id)

					add_bonus_blind_drop(id,attacker_id,weapon,damage)

					item_take_damage(id,damage)

					

					if(player_sword[attacker_id] == 1 && weapon==CSW_KNIFE )

						change_health(id,-35,attacker_id,"world")

					if (HasFlag(attacker_id,Flag_Ignite))

						RemoveFlag(attacker_id,Flag_Ignite)

					if((HasFlag(id,Flag_Illusion) || HasFlag(id,Flag_Teamshield))&& get_user_health(id) - damage > 0)

					{

						new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")

						UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname)

					}

					if (HasFlag(id,Flag_Moneyshield))

						change_health(id,damage/2,0,"")

					

					if (damage > 0 && player_agility[id] > 0)

					{       

						new heal = floatround(player_damreduction[id]*damage)

						if (is_user_alive(id)) change_health(id,heal,0,"")

					}       

					if (HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target))

					{

						new owner = find_owner_by_euser(id,"Effect_Teamshield")

						new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")

						if (is_user_alive(owner))

						{

							change_health(attacker_id,-damage,owner,weaponname)                             

							change_health(id,damage/2,0,"")

						}

					}

					if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)

					{

						switch(player_class[attacker_id])

						{

							case Mag:

							{

								agi=(BASE_SPEED / 2)

								set_speedchange(id)             

								if(DemageTake[id]==0)

								{

									DemageTake[id]=1

									set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)

									set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)

									set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)

								}               

							}

							case Zabojca:

							{

								set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)

							}

							case nowaklasa:

							{	

								if(random_num(0,2)  <= 1 ){

									return PLUGIN_CONTINUE 

								}  

								

								cs_set_user_model(id,"test")

								message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)

								write_short( -1<<1 );

								write_short( -1<<12 );

								write_short( -1<<14 );

								message_end();

								if(task_exists(id)){

									

									change_task(id,11.0)

								}

								else

								{

									set_task(11.0, "test2", id)

								}

								

							}

							case Hunter:

							{

								new ori[3]

								trace_bool[attacker_id]=id

								get_user_origin(id,ori)

								

								new parms[5];

								

								for(new i=0;i<3;i++)

								{

									parms[i] = ori[i] 

								}

								parms[3]=attacker_id

								parms[4]=id

								set_task(0.5,"charge_hunter",attacker_id,parms,5)

							}

						}

					}

				}

			}

		}

	}

	return PLUGIN_CONTINUE 

}

  • +
  • -
  • 1


#148832 zmiana modelu

Napisane przez DarkGL w 02.07.2010 13:15

robisz znów taska w test1 do jakieś funkcji a w funkcji

cs_reset_user_model(id)

Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1