Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

7keN - zdjęcie

7keN

Rejestracja: 14.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.07.2013 01:02
-----

#554426 [ROZWIĄZANE] [PROBLEM] Plugin dający deagle określonemu graczowi

Napisane przez O'Zone w 11.07.2013 18:03

Jak możesz szukać broni, skoro gracz jeszcze jej nie ma?

new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

Daj to po każdym:

give_item(id, "weapon_deagle");

I powinno działać.


  • +
  • -
  • 2


#554436 [ROZWIĄZANE] [PROBLEM] Plugin dający deagle określonemu graczowi

Napisane przez O'Zone w 11.07.2013 18:25

Szukasz funkcją broni, gdy gracz nie ma jej jeszcze przydzielonej. Mówię o:

new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

Późniejsze sprawdzanie zmiennej

if(dgl_id){ 

nie wywołuje ponownie sprawdzania broni, a wartość zmiennej została przypisana wcześniej, więc warunek nigdy nie zajdzie.

Zrób więc to, co napisałem w poprzednim poście i ciesz się działającym pluginem :)

 


  • +
  • -
  • 2


#554496 [ROZWIĄZANE] [PROBLEM] Plugin dający deagle określonemu graczowi

Napisane przez O'Zone w 11.07.2013 21:28

Kod menu wybieranie ewidentnie przypisuje broń graczowi, który akurat z menu korzysta.

Jeśli chcesz, by broń dostawał gracz przez ciebie wybrany, trzeba wprowadzić drobne zmiany.

Sprawdź plugin z załącznika:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#227737 Problem: Function "menu" should return a value

Napisane przez Muzzi w 20.03.2011 18:08

Dodaj przed ostatnią klamrą

return PLUGIN_HANDLE


Albo


return PLUGIN_CONTINUE

  • +
  • -
  • 3


#221758 Dni tygodnia - modyfikacja

Napisane przez DarkGL w 05.03.2011 14:33

za te DarkDL powinienem ci nic nie robić
Spoiler


* Naprawić znikający HUD czyli ten zielony tekst na górze - bo on znika czasami - wyłącz pluginy które powodują nadpisanie huda ?
  • +
  • -
  • 1


#221547 Dni tygodnia - modyfikacja

Napisane przez Gufinsky w 04.03.2011 17:54

Spoiler



Dodane:

* Dzień tygodnia w HUD widzą TT i CT - nie tylko TT!
* Dzień tygodnia wyświetla się w say jeżeli wpiszesz /dzien
* Na sayu wyświetla się wiadomość dla TT w każdej rundzie: Siedzisz za "i tutaj powody

W ostatnim nie zrobiłem z pliku ;x trzeba samemu w kodzie dodać.









EDIT: lol już 3 posty up ;D Jak pisałem posta to nic nie było :(

Załączone pliki

  • Załączony plik  info.amxx   6,23 KB  9 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#221529 Dni tygodnia - modyfikacja

Napisane przez ;(( w 04.03.2011 17:21

Mój pomysł: :D

@poprawione

lookaj

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define USERTASK 921
#define UPDATEDELAY 1.0

new static dzien[][] = {
    "Noc xd",
    "Poniedzialek",
    "Wtorek",
    "Sroda",
    "Czwartek",
    "Piatek",
    "Sobota",
    "Niedziela"
}
new rounds, hudhandler
new ktory_dzien

public plugin_init(){
    register_plugin("Jail Break: Basic Info", "1.0", "Sn!ff3r")   
   
    register_clcmd("say /dzien","pokaz_dzien")
   
    register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/)
   
    register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)   
   
    hudhandler = CreateHudSyncObj()
}

public round_end(){
    rounds ++
    ktory_dzien ++
}
public restart_roundsnum(){
    rounds = 0
    ktory_dzien = rounds
}

public client_disconnect(id){
    if(task_exists(id + USERTASK)){
        remove_task(id + USERTASK)
    }
}

public client_spawn(id){   
    if(task_exists(id + USERTASK)){
        remove_task(id + USERTASK)
    }   
   
    set_task(UPDATEDELAY, "client_jailinfo", id + USERTASK, _, _, "b")
    }   

public client_jailinfo(TASKID){
    static id
    id = TASKID - USERTASK
   
    if(ktory_dzien == 8) ktory_dzien = 1

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.8, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
    ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "Dzien %d | %s ", rounds,dzien[ktory_dzien])
}

public pokaz_dzien(id){

    if(ktory_dzien == 8) ktory_dzien = 1

    client_print(id, print_chat, "Dzien %d | %s ", rounds,dzien[ktory_dzien])
}

  • +
  • -
  • 1


#221546 Dni tygodnia - modyfikacja

Napisane przez DarkGL w 04.03.2011 17:51

wszystko co chciales
Spoiler

  • +
  • -
  • 1