Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] [PROBLEM] Plugin dający deagle określonemu graczowi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 7keN

    Życzliwy

  • Girl

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 11.07.2013 16:15

Witam. 

Napisalem plugin ktory ma dawać deagle określonemu graczowy. Pierw ma wyświetlać liste graczy na serwerze, a później ma sie wyświetlić menu pokazujące ile ten deagle ma mieć amunicji, ale mam problem ponieważ mimo, że wybieram gracza to zawsze daje tą broń mi i daje 7 ammo zawsze a nie tyle co ustawiłem. Co zrobić zeby było dobrze? Pomóżcie! :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <engine> 

#define PLUGIN "Deagle"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asd"
#define MAX 31
new Players[MAX+1][64];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /deagle", "menu")
}

public menu(id, level, cid) {
	
	new menu = menu_create("Wybierz Gracza:","menu_broni");
	new name[64], num;
	for(new i=1; i<=32; i++) {
		if(is_user_connected(i)) {
			Players[id][num] = i;
			num++;
			get_user_name(i, name, charsmax(name));
			menu_additem(menu, name);
			
		}
		
	}
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	menu_display(id, menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public menu_broni(id)
{
	if (get_user_team(id) == 2)
	{
		
		new menu = menu_create("\rMenu Broni", "wybieranie")
		
		menu_additem(menu, "\wDeagle bez ammo", "1", 0)
		menu_additem(menu, "\wDeagle z 1 ammo", "2", 0)
		menu_additem(menu, "\wDeagle z 3 ammo", "3", 0) 
		menu_additem(menu, "\wDeagle z pelnym magazynkiem", "4", 0)     
		
		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
		
		menu_display(id, menu, 0)
	}
	else 
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz do tego dostepu Ziomus!")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
	if (item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	new data[6], iName[64]
	new acces, callback
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
	
	new key = str_to_num(data)
	new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
	
	switch(key)
	{
		case 1:{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			if(dgl_id){
				cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 0);
			}
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		
		case 2:{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			if(dgl_id){
				cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 1);
			}
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		
		case 3:{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			if(dgl_id){
				cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 3);
			}
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		case 4:{
			give_item(id, "weapon_deagle");
			if(dgl_id){
				cs_set_weapon_ammo(dgl_id, 35);
			}
			menu_destroy(menu)
			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 11.07.2013 16:24

cs_set_user_bpammo(index, CSW_DEAGLE, 1) ?


  • +
  • -
  • 0

#3 7keN

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 11.07.2013 16:54

nie

 

edit:

czy nikt tu nie potrafi pomóc? :/


Użytkownik 7keN edytował ten post 11.07.2013 17:46

  • +
  • -
  • 0

#4 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 11.07.2013 18:03

Jak możesz szukać broni, skoro gracz jeszcze jej nie ma?

new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

Daj to po każdym:

give_item(id, "weapon_deagle");

I powinno działać.


Użytkownik O'Zone edytował ten post 11.07.2013 18:03

  • +
  • -
  • 2
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#5 7keN

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 11.07.2013 18:16

Przeciez to tworzy DGL_ID ktore uzywam po kazdym 

give_item(id, "weapon_deagle");

blagam niech ktos to napisze tak jak ma byc.. a nie strzelacie i sami nie wiecie..


Użytkownik 7keN edytował ten post 11.07.2013 18:19

  • +
  • -
  • 0

#6 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 11.07.2013 18:25

Szukasz funkcją broni, gdy gracz nie ma jej jeszcze przydzielonej. Mówię o:

new dgl_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)

Późniejsze sprawdzanie zmiennej

if(dgl_id){ 

nie wywołuje ponownie sprawdzania broni, a wartość zmiennej została przypisana wcześniej, więc warunek nigdy nie zajdzie.

Zrób więc to, co napisałem w poprzednim poście i ciesz się działającym pluginem :)

 


  • +
  • -
  • 2
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#7 7keN

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 11.07.2013 19:02

Zrobilem i daje juz dobrze ammo, ale nadal daje bron tylko mi, mimo ze wybieram kogo innego.

 

Jak to naprawic?

 

 


  • +
  • -
  • 0

#8 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 11.07.2013 21:28

Kod menu wybieranie ewidentnie przypisuje broń graczowi, który akurat z menu korzysta.

Jeśli chcesz, by broń dostawał gracz przez ciebie wybrany, trzeba wprowadzić drobne zmiany.

Sprawdź plugin z załącznika:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#9 7keN

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Legnica
Offline

Napisano 12.07.2013 00:33

Dzięki ;)


  • +
  • -
  • 0

#10 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 12.07.2013 08:58

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych