Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SpartakuS - zdjęcie

SpartakuS

Rejestracja: 13.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.07.2014 05:24
-----

#171494 Przeróbka Sklepiku COD

Napisane przez SpartakuS w 16.09.2010 02:16

Trzymajcie ;)

Znajdź:

new SyncHudObj;


Dodaj za:

new czas_1, czas_2


Znajdź:

doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");


Dodaj za:

czas_1 = register_cvar("mp_czas1","8")
czas_2 = register_cvar("mp_czas2","22")


Znajdź:

public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$");
menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r3000$");
menu_display(id, menu);
}


Zamień na:

public Sklep(id)
{
new godzina_str[8]
new mp_czas1 = get_pcvar_num(czas_1)
new mp_czas2 = get_pcvar_num(czas_2)
get_time("%H",godzina_str,8)
new godzina = str_to_num(godzina_str)
if ((godzina >= mp_czas1) && (godzina < mp_czas2))
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$");
menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r3000$");
menu_display(id, menu);
}
else if ((godzina < mp_czas1) || (godzina >= mp_czas2))
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Spozniles sie! Sklep czynny od^x04 8:00^x01 do^x04 22:00^x01 !");
return PLUGIN_HANDLED;
}
}


Pozdrawiam ;)

@Edit

darkgl , albo GoQ to napisze 100x %

A mnie to już nie wymieniłeś :(
  • +
  • -
  • 1


#163327 Problem z liblist.gam i Half-Life Dedicated Server.

Napisane przez SpartakuS w 24.08.2010 01:54

w server.cfg zamień
sv_lan 1
na
sv_lan 0
  • +
  • -
  • 1


#149225 Dodatek do CoD'a (SKLEP)

Napisane przez SpartakuS w 04.07.2010 01:57

#define AUTHOR "D@N!3LL0$$"

A pytałeś się Peyote czy możesz zmienić autora jak dodałeś parę klas?
Z postu wyżej wywnioskowałem, że mam Ci dodać sklep i losowy item do sklepu, Tak więc zrobiłem.

Trzymaj:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#148490 klasy premium cod mod

Napisane przez SpartakuS w 01.07.2010 03:01


if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Ninja && !(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Powyżej podałem Ci przykład na Flagę "A" do korzystania z "Ninjy" :)
  • +
  • -
  • 1


#144475 Vip By SpartakuS

Napisane przez SpartakuS w 16.06.2010 11:27

Klycior, ja źle napisałem, byłem pewny, że zrobiłem na flage A, lecz jednak to flaga T, zresztą nie wiem po co ten post skoro w pierwszym poście jest już dawno zaktualizowane, jakie flagi są potrzebne.
  • +
  • -
  • 1


#144111 Plugin CoD

Napisane przez SpartakuS w 14.06.2010 16:53

Masz w załączniku wersję której obecnie ja używam, można dodawać itemy, level oraz jest /sklep.

Dołączona grafika

cod_setlvl - nick level
amx_giveitem - nick item

@down, jak chcesz sma to masz.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#144108 Kto Zabił?/Zabity przez kogo?

Napisane przez SpartakuS w 14.06.2010 16:46

W Załącznikach jest to czego szukasz :) Pozdrawiam.

@Edit, ehh.. już dzisiaj drugi raz ktoś mnie uprzedził ;(, widocznie mam zły dzień.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#144070 Vip By SpartakuS

Napisane przez SpartakuS w 14.06.2010 14:05

Tak, właśnie o tym zapomniałem, flagi "abt", a=widoczność w tabeli zabić napis VIP, b=rezerwacja slota, t=Przywileje VIP'a, oczywiście wszystkie te flagi można pozmieniać w sma i przekomplikowć ponownie :)

@Edit, ajj obi byłeś szybszy ^^

@Edit, przeróbka dla obi w załączniku :).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#144010 Vip By SpartakuS

Napisane przez SpartakuS w 13.06.2010 22:52

Dołączona grafika

Jest to VIP mojego autorstwa, zrobiłem go z nudów dla swojej sieci, lecz postanowiłem go udostępnić innym.
Nie testowałem, więc jeśli ktoś przetestuję, to proszę o napisanie posta w tym temacie czy działa.
Vip ma podmieniony model CT i T, podmieniony model awp i deagle, na start dostaje awp i deagle + granaty i def, dostaje również więcej hp/kamizelki oraz 1500$(można ustawić w cvar'ach).
Podczas gdy VIP wchodzi na serwer odgrywana jest muzyczka kilku sekundowa oraz na monitorze wyskakuje tekst, że vip wbija na serwer, w tabeli zabić i zginięć zamiast *DEAD* jest napis VIP.
Zrobiłem tego vip'a z tego względu, iż te wszystkie vip'y co wychodzą są bezsensowne, jeśli ktoś nie wykupi vip'a to nie ma szans... (np. +30hp za headshoot'a).


Dołączona grafika

amx_ilezycia "110" // Ustala ilosc HP Vip'a
amx_ilekamizelki "150" // Ustala ilosc kamizelki Vip'a
amx_ilekasy "1500" // Ustala ilosc kasy ile ma dodawac na start
amx_tagstrony "[AMXX]" // TAG twojej strony
amx_adresstrony "Amxx.pl" // Adres twojego forum


Dołączona grafika

/vipy - pokazuje na czacie vip'ów online.
/kosztvip - pokazuje na czacie koszt vip'a.
/vip - wyświetla motd, w którym jest opis vip'a, cena oraz kontakt jak go nabyć.

Flagi do vip'a: "bt", b=rezerwacja slota, t=Przywileje vip'a

Dołączona grafika

vip_spartakus.amxx wrzuć do cstrike/addons/amxmodx/plugins
vip_spartakus.sma wrzuć do cstrike/addons/amxmodx/scripting
folder sound wrzuć do cstrike
folder models wrzuć do cstrike
Otwórz cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini i na końcu dopisz vip_spartakus.amxx

Dołączona grafika

Modele załączam osobno, ze względu, iż zajmują za dużo.
>>Odnośnik Do Modeli, KLIKNIJ TUTAJ<<

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#143868 Dodatek do CoD'a (SKLEP)

Napisane przez SpartakuS w 13.06.2010 11:26

Dołączona grafika
Dodaje Sklep do Call Off Duty mod, w którym można kupić wiele dodatków, napisałem go dla celów własnych, lecz nie będę samolubem i udostępnię go innym Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
/sklep - otwiera sklep
Dołączona grafika
Znajdź
#include <nvault>

Dodaj za
#include <ColorChat>


Znajdź
new doswiadczenie_za_bombe;

Dodaj za
new doswiadczenie_za_kase;
new doswiadczenie_za_kasez;
new doswiadczenie_za_totek;
new doswiadczenie_za_fail;


Znajdź
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");


Dodaj za
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");


Znajdź
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");


Dodaj za
doswiadczenie_za_kase = 100;
doswiadczenie_za_kasez = 300;
doswiadczenie_za_totek = 200;
doswiadczenie_za_fail = 1;

Znajdź
public plugin_cfg()

Dodaj Przed
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal r[Leczy 20 HP] yKoszt: r1500$");
menu_additem(menu, "Flegamina r[Leczy 50 HP] yKoszt: r3000$");
menu_additem(menu, "Aspirina r[Leczy 100 HP] yKoszt: r5000$");
menu_additem(menu, "RedBull r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] yKoszt: r2000$");
menu_additem(menu, "Lotto r[Totek] yKoszt: r2000$");
menu_additem(menu, "Doswiadczenie r[Dodaje 100 EXP] yKoszt: r5000$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie r[Dodaje 300 EXP] yKoszt: r10000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item r[Dostajesz losowy Item] yKoszt: r3000$");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
}
case 4:
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
new rand = random_num(0,12);
switch(rand)
{
case 0:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 10)
}
case 1:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
}
case 2:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 3:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 300)
}
case 4:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 1000)
}
case 5:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 6:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 7:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza)
}
case 8:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 9:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;

}
case 10:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
}
case 11:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 12:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
}
}
SprawdzPoziom(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 5:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie");
SprawdzPoziom(id);
}
case 6:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
SprawdzPoziom(id);
}
case 7:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dodatkowo znajdź:
public UsunPrzedmiot(id)
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
if(is_user_alive(id))
set_user_footsteps(id, 0);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ZmienUbranie(id, 1);
}

Dodaj za:
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
}
}

  • +
  • -
  • 27