Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

D@v1d - zdjęcie

D@v1d

Rejestracja: 08.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.07.2010 07:39
-----

Moje posty

W temacie: Zwiększanie max lvl w Diablo modzie!

18.06.2010 14:58

To wciąż nie to. Weź uploadnij ten swój diablo 5.9l.sma i podaj mi link.

18 czerwiec 2010 - 14:58:
Już nie trzeba problem za żegnany :D :)

W temacie: Zwiększanie max lvl w Diablo modzie!

11.06.2010 15:49

Jeszcze nie jestem taki głupi. Tylko nie wiem o co chodzi i od razu informuje że serwer nie crashuje

W temacie: Zwiększanie max lvl w Diablo modzie!

10.06.2010 14:00

Próbowałem ale nic czy ktoś może poradzić co mam zrobić ? Bo już nie mam pomusłu co może być nie tak...

W temacie: Zwiększanie max lvl w Diablo modzie!

09.06.2010 16:13

A mógł byś mi powiedzieć jak to się robi :D bo jeszcze nie próbowałem. Poleci Repu

W temacie: Zwiększanie max lvl w Diablo modzie!

09.06.2010 14:48

Wszystkie osiągniete a max to 50.
if (player_intelligence[id]<100){
player_point[id]-=1
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<100){
player_point[id]-=1
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<100){
player_point[id]-=1
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<100){
player_point[id]-=1
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")