Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

hercio - zdjęcie

hercio

Rejestracja: 06.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.03.2022 21:00
-----

#359353 Nowa statystyka Regeneracja Hp

Napisane przez jadamciwszystko w 06.02.2012 20:04

Siemka, zamieszczam wam kod który pozwoli na regeneracje hp za obrażenia zadane z broni.
Jeśli są jakieś problemy, lub jakaś literka przeoczona w kodzie proszę pisać.

do modułów należy dodać:
#include <codmod>
Pod:
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
dodajemy:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Pod:
kondycja_gracza[33],
dodajmy:
regeneracjap_gracza[33];
do plugin_init na końcu:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Regeneracja", 1);
do public usunumiejetnosc po:
kondycja_gracza[id] = 0;
dodajemy:
regeneracjap_gracza[id] = 0;
w public przydzielpunkty pod:
new kondycja[60];
dodajemy:
new regeneracjap[60];
w tej samej funkcji pod:
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
dodajemy:
format(regeneracjap, charsmax(regeneracjap), "Regeneracja: \r[%i - 50] \y(Zwieksza regeneracje hp)", regeneracjap_gracza[id]);
w tej samej funkcji pod:
menu_additem(menu, kondycja);
dodajemy:
menu_additem(menu, regeneracjap);
Szukamy:
case 3:
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < 100)
			{
				kondycja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
pod tym dodajemy:
case 4:  
		{	
			if(regeneracjap_gracza[id] < 50)
			{
				regeneracjap_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom regeneracji osiagniety");
		}
w public resetujpunkty pod:
kondycja_gracza[id] = 0;
dodajemy:
regeneracjap_gracza[id] = 0;
w public zapiszdane zamieniamy to:
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
na to:
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], regeneracjap_gracza[id]);
w public wczytajdane szukamy:
new danegracza[6][32];
zamieniamy na:
new danegracza[7][32];
szukamy:
danegracza[6], 31
po tym dodajemy:
, danegracza[7], 31
pod tym:
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
dodajemy:
regeneracjap_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
zamieniamy:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
na to:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-regeneracjap_gracza[id];
w public sprawdzpoziom dwa razy dodajemy po:
-kondycja_gracza[id]
to:
-regeneracjap_gracza[id]
na koncu .sma dodajemy:
public Regeneracja(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	
	new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
	new Float:nowe_zdrowie = damage * (regeneracjap_gracza[idattacker]/100.0) + pev(idattacker, pev_health);
	
	set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#314485 SMS_SHOP v1.0 BETA

Napisane przez Gh0st w 28.10.2011 16:48

SMS_SHOP v1.1 BETA

O Sklepie:
Sklep Jest Kontynuacją tego oto sklepu http://amxx.pl/topic...mins-wersja-15/. Ale dlaczego zrobiłem nowy temat. oto jest pytanie. Zrobiłem ten temat dlatego iż ten sklep bardzo różni się od tego wymienionego wyżej.

DEMO : http://4strike.pl/index.php


Co Posiada Nowego
  • System Modułów ( Gotowy Przykład jak zrobić Kupno Premium )
  • Panel Admina ( na razie jest tam parę opcji ale obiecuję że będę szybko dawał następne )
  • No i główny powód to w dużej większości napisany obiektowo co daje mam nadzieje większą efektywność i szybkość pracy.
  • Możliwość edycji menu
  • Możliwość dodawanie i usuwania administratorów
  • System Raportowania błędów na stronie. Pojawia się z prawej strony belki podczasz przeglądania modułów z sekcji globalnej
Instalacja:
Instalacja jest banalnie prosta!, Postępujemy zgodnie z następującymi poleceniami
  • Pobieramy paczkę która znajduje się w załączniku

  • Otwieramy plik data.php

  • Następnie zmieniamy dane na swoje

  • A potem wchodzimy : adresstrony.pl/install.php

  • Wymagany amxbans +1.6 GM

  • Po poprawnym zainstalowaniu wchodzimy do panelu administracyjnego na stronie danymi:
Login: Podany Podczas Instalowania
Hasło: Podane Podczas Instalowania


Sklep nie potrzebuje żadnej instalacji ze strony serwera, Poprostu korzysta on z amxbansa.

O Modułach/Aplikacjach:
Moduły znajdują się w folderze aplications, dzielimy na :
  • Global - dostępne dla wszystkich
  • Private - dostępne tylko dla zalogowanego administratora
Link do aplikacji globalnch:
?app=global&mdl=nazwa_pliku
Link do aplikacji prywatynych
?app=private&mdl=nazwa_pliku


Jak dodać np. Kupno Premium/vipa:
  • Wchodzimy do folderu aplications/global/.

  • Następnie otwieramy przykładowy plik kup_premium ( skąd wziąć $serwer_id ?, wchodzimy do phpmyadmin, w tabeli amx_serverinfo mamy id serwera )

  • W tym Pliku jest wszystko opisane
Jak zmienić wygląd stony?:
  • Wchodzimy do folderu style_templates

  • I edytujemy wybrany przez siebie plik

SS:
Dołączona grafika


W nowszej wersji mozilli i opery widać cień dookoła strony, niestety ss robiłem na komputerze a tutaj mam starą wersje.

Change Log:
Wersja v1.1:
  • *Nowy moduł* - sprawdzanie id serwerów aktualnie zapisanych w amxbans. Id serwera potrzeba do napisania swojego własnego modułu np kupna premium
  • Nowy Plik install.php by Hiroshima :) Dodano Wpisywania własnego loginu i hasła którego potem trzeba użyć do zalogowania się
  • Dodano demo: http://4strike.pl/index.php
  • Poprawiono Plik class.shop.php
  • Poprawiono Plik Kup_premium ( Przykład )
  • Aby Zrobić Update należy podmienić wszystkie plik z folderu ./update/
download

Załączony plik  SMS SHOP.rar   12,05 KB  605 Ilość pobrań

Załączony plik  SMS_SHOP v1.1.rar   16,96 KB  2051 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 43


#239720 Tabelka Serwerów Online - Nowy Wygląd v.2

Napisane przez Zapalka w 21.04.2011 14:22

Ale śmiać mi się chciało jak zobaczyłem ten kod :P
I powiedz ty mi jak jakaś osoba, która nie wie co to jest programowanie, ma go obsłużyć?
Myślę, że gdybyś tego nie publikował t zaoszczędziłbyś trochę wstydu :)

Zmieniłem kod tabelki, nie zmieniając prawie wcale wyglądu. Teraz nawet newbie powinien sobie poradzić z dodaniem serwera. Download w załączniku.

Załączone pliki

  • Załączony plik  status.rar   22,51 KB  1221 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17


#291780 wymiana_perkami

Napisane przez kondork w 03.09.2011 15:14

@UP, on chcial do nowego nie starego CODa :P

Tutaj masz wymiane perku bez wytrzymałości, kod by "QTM.Peyote & cypis"
Spoiler


@Down "A może sma?"
dzięki za poprawienie, już sprostowałem, sory za błąd
  • +
  • -
  • 1


#142264 FastDownload nie działa

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 06.06.2010 17:57

sv_downloadurl "http://cs16.net.pl/cstrike" było w złym miejscu :-)

[warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
  • +
  • -
  • 1