Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Chmielnij - zdjęcie

Chmielnij

Rejestracja: 06.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.08.2010 08:55
-----

Moje posty

W temacie: Metin2 mod (CS)

07.06.2010 18:44

a jak np. bym zmienil case na 100?? to by wtedy dzialalo?

W temacie: Metin2 mod (CS)

07.06.2010 16:10

case 2: - case
{
player_item_name[id] = "Zlote strzaly"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(10,15) - Bonus i jego wartość (spis bonusów jest na górze)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Twoja wartosc ataku wzrosla do %s ",player_item_name[id],player_b_damage[id])

Czy bedzie to dzialac i czy da sie skapilowac bo niestety zawsze mi error wyskakuje

W temacie: Metin2 mod (CS)

07.06.2010 14:03

Czyli mam rozumiec ze .sma zmianiam przez kompatybiler na .amx i tylko wrzucam ten .amx?

W temacie: Metin2 mod (CS)

06.06.2010 21:19

No dobra na razie zostane przy zmienianiu diablo moda wiec mialbym pytanie w jakim rozszerzeniu zapisac te itemy *.sma czy *.amx

W temacie: Metin2 mod (CS)

06.06.2010 19:05

No tylko ze ja nie jestem za dobry w pisaniu/zmienianiu modow/pluginów ale spróbuje