←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Plugin blokujący rakiety na 10 sec

mtzzka - zdjęcie mtzzka 09.12.2012

Witam, szukam pluginu blokującego rakiety na nowym codzie na 10 sec.
Oraz aby byl napis:
"Rakiety zablokowane na 10sec po stracie rundy" gdy ktos bedzie chcial ich uzyc : )
wiem, ze jest cos takiegona he, jednak ja szukam na rakeity : )
Odpowiedz

  • +
  • -
MateuszKuCi - zdjęcie MateuszKuCi 09.12.2012

Musisz edytować każdą klase.

Przed Plugin init dodajesz

new bool:blokada;

w plugin_init dodajesz


register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");

do pluginu dodajesz takie funkcje


public BlokadaStart()
{
blokada = true;
set_task(10.0,"Odblokuj");
}
public Odblokuj()
blokada = false;

a w publicu puszczania rakiety przed jej stworzeniem dodaj

if(blokada)
return PLUGIN_CONTINUE;

przykład:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new const nazwa[] = "Ciezki Zolnierz";
new const opis[] = "Klasa premium, ma 10 rakiet";
new const bronie = 1<<CSW_M249;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = -20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 6;
new bool:blokada;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public BlokadaStart()
{
blokada = true;
set_task(10.0,"Odblokuj");
}
public Odblokuj()
blokada = false;
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
  return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
  client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(blokada)
  return PLUGIN_CONTINUE;
if (is_user_alive(id))
{
  poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
  ilosc_rakiet_gracza[id]--;
  new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

  entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
  new Ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
  entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
  vAngle[0] *= -1.0;
  entity_set_origin(Ent, Origin);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
  entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
  VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
  entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public ResetHUD(id)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 10;
public client_disconnect(id)
{
new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(ent > 0)
{
  if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(ent);
  ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
}
}

Użytkownik MateuszKuCi edytował ten post 09.12.2012 23:05
Odpowiedz

mtzzka - zdjęcie mtzzka 10.12.2012

No dobra dobra, a jak zrobić, żeby było napisane "rakiety zablokowane na 10 sec po stracie rundy" gdy ktos uzyje przed czasem?
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 10.12.2012

Automatyczna wiadomość



Ten temat został przeniesiony z forum


AMX Mod X > Szukam pluginu


do


Mody > Call of Duty Mod > Pytania

Odpowiedz

  • +
  • -
TakiJedenPan - zdjęcie TakiJedenPan 12.12.2012

Proszę.

http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/

Tym można także blokować inne rzeczy. Ja sobie tym zablokowałem np. duch kaprala/teleport i parę innych duperel.
Odpowiedz