Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Plugin blokujący rakiety na 10 sec
Temat rozp.
mtzzka
, 09.12.2012 22:09
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.12.2012 22:09
Witam, szukam pluginu blokującego rakiety na nowym codzie na 10 sec.
Oraz aby byl napis:
"Rakiety zablokowane na 10sec po stracie rundy" gdy ktos bedzie chcial ich uzyc : )
wiem, ze jest cos takiegona he, jednak ja szukam na rakeity : )
Oraz aby byl napis:
"Rakiety zablokowane na 10sec po stracie rundy" gdy ktos bedzie chcial ich uzyc : )
wiem, ze jest cos takiegona he, jednak ja szukam na rakeity : )
www.shoot4u.eu - Rektywujemy : )
#2
Napisano 09.12.2012 23:03
Musisz edytować każdą klase.
Przed Plugin init dodajesz
new bool:blokada;
w plugin_init dodajesz
register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");
do pluginu dodajesz takie funkcje
public BlokadaStart()
{
blokada = true;
set_task(10.0,"Odblokuj");
}
public Odblokuj()
blokada = false;
a w publicu puszczania rakiety przed jej stworzeniem dodaj
if(blokada)
return PLUGIN_CONTINUE;
przykład:
Przed Plugin init dodajesz
new bool:blokada;
w plugin_init dodajesz
register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0");
do pluginu dodajesz takie funkcje
public BlokadaStart()
{
blokada = true;
set_task(10.0,"Odblokuj");
}
public Odblokuj()
blokada = false;
a w publicu puszczania rakiety przed jej stworzeniem dodaj
if(blokada)
return PLUGIN_CONTINUE;
przykład:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new const nazwa[] = "Ciezki Zolnierz"; new const opis[] = "Klasa premium, ma 10 rakiet"; new const bronie = 1<<CSW_M249; new const zdrowie = 20; new const kondycja = -20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 6; new bool:blokada; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("HLTV", "BlokadaStart", "a", "1=0", "2=0"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public BlokadaStart() { blokada = true; set_task(10.0,"Odblokuj"); } public Odblokuj() blokada = false; public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(blokada) return PLUGIN_CONTINUE; if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 10; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
Użytkownik MateuszKuCi edytował ten post 09.12.2012 23:05
#3
Napisano 10.12.2012 14:58
No dobra dobra, a jak zrobić, żeby było napisane "rakiety zablokowane na 10 sec po stracie rundy" gdy ktos uzyje przed czasem?
www.shoot4u.eu - Rektywujemy : )
#4
Napisano 10.12.2012 16:34
DarkGL to mój autorytet.
#5
Napisano 12.12.2012 14:53
Proszę.
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/
Tym można także blokować inne rzeczy. Ja sobie tym zablokowałem np. duch kaprala/teleport i parę innych duperel.
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/
Tym można także blokować inne rzeczy. Ja sobie tym zablokowałem np. duch kaprala/teleport i parę innych duperel.
Jak będzie trzeba to pomogę ^ ^
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych