Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z fps'ami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 ExporT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 05.12.2012 20:46

Witam, mam pewien, maly, ale znaczący problem. Otóż - lagi i fps. Część graczy skarży się na lagi. Ja osobiście ich nie odczuwam. Serwer trzyma stabilnie +400 fps, czasem zdarzą się spadki, ale na chwilke. Ja osobiście mam 99-100 fpsów cały czas, inni też. Lagi - zależą od komputera, internetu ok, rozumiem, ale na naszym innym serwerze przy 1000 fpsow już lagów nie mają fpsów nie mają 30, ale 80 lagów także nie. Wczesniej bylo +300 fps zwiększyłem o 100, jeszcze zwiększyć do 650 fpsów? Czy to pomoże? Serwer nie jest zapełniony pluginami.

plugins.ini

;swiateczne
snieg.amxx
SantaHat.amxx
winter.amxx
noc.amxx
;snow.amxx

afkkicker2.amxx
afkbombtransfer.amxx
parachute.amxx
admin_spec_esp.amxx
abd.amxx
ad_manager.amxx
dontsayips.amxx
ptb.amxx
backweapons.amxx
realnadedrops.amxx
runplanting.amxx
grenade_sack-0.4.1.amxx
grenade_trail.amxx
hpk.amxx
flash.amxx
Allow_round_finish.amxx
pokazuj.amxx
flashbang.amxx
okulary_przeciwsloneczne.amxx
ColoredSmoke.amxx
GHW_Weapon_Replacement.amxx
eim.amxx
sillyc4.amxx
Voices_Management.amxx
show_ip.amxx
untitled.amxx
;poprawne_rate.amxx
wybor_interpu.amxx debug
extreme_bancfg2.amxx
mutemenu.amxx
resetscore.amxx
konkurs.amxx
komendy.amxx
regulamin.amxx
rangi.amxx
ranga.amxx
adminlisten.amxx
roundsound.amxx
;GHW_Weapon_Replacement.amxx
spawn_protection_pl.amxx
adminchat.amxx
hi.amxx
mapchooser4.amxx
staty.amxx
;bomba_explode_sound.amxx


server.cfg

// jezeli chcesz dopisac nowa komende(edytowac istniejace mozesz) do tego pliku, napisz na BOK. Brak kontaktu = BAN
////////// Konfiguracja podstawowa serwer CS 1.6 //////////
//// Chcesz dopisać nowy parametr, którego nie ma? Skontaktuj się z nami na BOK ////
hostname ":-)"
mapcyclefile "mapcycle.txt" // plik zawiera liste map wg ktorych bedzie sie grac po zakonczeniu rozgrywki
motdfile "motd.html" // nazwa pliku do wyswietlenia jak sie wchodzi na serwer, to czego ludzie nie czytaja
sv_proxies 1 // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera- NIE RUSZAJ
sv_region 3 // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3- NIE RUSZAJ

exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

////////// Wydajnosc/lacze - Standard. UWAGA nie wszytko można zmienić !!! //////////
sv_lan 0 //NIE RUSZAJ
sys_ticrate 600 //NIE RUSZAJ= BAN
sv_maxrate 70000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna. Ustawienie powyżej 70000= BAN. Jeżeli serwer laguje/zamula ZMNIEJSZAJ ta wartosc o 500 i testuj.
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec cl_updaterate,
sv_minrate 55000 // NIE ZMIENIAJ !!!! BAN !
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

////////// Rcon i hasła //////////
sv_password ""
rcon_password "nie dam! "
sv_rcon_banpenalty 0 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby dostac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,

////////// LOGI ////////// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow, 0 - wyłącz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga)
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

////////// Komunikacja głosowa //////////
sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, domyslnie voice_miles, zalecany voice_speex - lepsza jakosc ale wydajnosc serwera nizsza
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym serwer wolniej chodzi.
sv_alltalk 1 // 0 - (domyslnie) voice mozna uzywac tylko jesli zywy i tylko do tp, 1 - kazdy moze gadac z kazdym (dobre na poczatek i koniec meczu)

////////// Download //////////
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera
hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload "1" // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_downloadurl "Tego też nie" // Tutaj wpisujesz link (pomiedzy cudzyslowem), jeżeli posiadasz serwer fastdownload
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

////////// Rozgrywka //////////
mp_autoteambalance 0 // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_buytime 1.0 // czas kupowania na pocz rundy, w ulamku minuty ( jedna minuta = 1.0, 30 sekund = 0.25)
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby (bo inaczej bedzie bum , domyslnie 35
mp_consistency 1 // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_flashlight 1 // 1 - mozna uzywac latarki (standard), 0 - latarka zablokowana
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni), ustaw na 0 na mapach aim
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard)
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich (standard)
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 2 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 1000 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu,
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 350 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)

////////// Obserwatorzy //////////
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie,
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
sv_spectatormaxspeed 600 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500


////////// Pozostale //////////
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
sv_filetransfercompression 0 //
// 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
// wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych


Ma ktoś jakieś pomysły jak temu zaradzić?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika Diablo Mod - 7klas- wolny exp!
Dołączona grafika Unikalne FFA jedyne w Polsce!
Dołączona grafika Team Speak 3 ! Darmowe kanały!

#2 ExporT

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.12.2012 20:53

@@ REFESH
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika Diablo Mod - 7klas- wolny exp!
Dołączona grafika Unikalne FFA jedyne w Polsce!
Dołączona grafika Team Speak 3 ! Darmowe kanały!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych