Witam,
Szukam pluginu który dodaje komendy /zamiuen /wymien by zamieniać się perkami z graczami.
Chodzi o 2 sloty na perk
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.12.2012 19:59
#2
Napisano 04.12.2012 20:41
Zamiana perku
Daj perk
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Wymien Perk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM.Peyote & cypis & d0n tHe Pr0oo"
native cod_set_user_perk(id, przedmiot, wartosc, lp)
native cod_get_user_class(id)
native cod_get_user_perk(id, wartocs, lp)
new bool:dostal_przedmiot[33][2];
new oddaj_id[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /wymien", "ZamienPerk");
register_clcmd("say /zamien", "ZamienPerk");
register_clcmd("say /wymien2", "ZamienPerk2");
register_clcmd("say /zamien2", "ZamienPerk2");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
public ZamienPerk(id)
{
new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public cod_perk_changed(id)
{
dostal_przedmiot[id][1] = false;
dostal_przedmiot[id][0] = false;
}
public ZamienPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]][0]){
client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id][0]){
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 0)){
client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!cod_get_user_perk(id, 0, 0)){
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_menu[128], nick[64];
get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick)
new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");
menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_wymien(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data)
switch(item)
{
case 0:
{
new wartosc1, wartosc2;
new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2, wartosc1, 0)
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc2, 0)
cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego, wartosc2, 0);
cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego, wartosc1, 0);
dostal_przedmiot[id2][0] = true;
dostal_przedmiot[id][0] = true;
new nazwa_dajacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", data);
client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego)
}
case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 0))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
public ZamienPerk2(id)
{
new menu = menu_create("Zamien sie perkiem 2", "ZamienPerk_Handle2");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback2");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public ZamienPerk_Handle2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){
client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]][1]){
client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id][1]){
client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 1)){
client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!cod_get_user_perk(id, 0, 1)){
client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_menu[128], nick[64];
get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick)
new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien2");
menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_wymien2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data)
switch(item)
{
case 0:
{
new wartosc1, wartosc2;
new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2, wartosc1, 1)
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc2, 1)
cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego, wartosc2, 1);
cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego, wartosc1, 1);
dostal_przedmiot[id2][1] = true;
dostal_przedmiot[id][1] = true;
new nazwa_dajacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", data);
client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego)
}
case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback2(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 1))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Daj perk
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Oddaj Przedmiot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2");
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
/* ******************************************************PIERWSZY PERK****************************************************** */
public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 0);
if(!perk_dajacego)
{
ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[DAJ]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 0))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* ******************************************************DRUGI PERK****************************************************** */
public OddajPerk2(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public OddajPerk2_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 1);
if(!perk_dajacego)
{
ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)
dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[DAJ]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk2_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 1))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
#3
Napisano 14.12.2012 18:08
oddawanie drugiego perku nie działa,oddaje perk 1 zamiast 2
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod










