Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

wymien,zamien na 2 perki

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Semi

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:79
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Puck
Offline

Napisano 04.12.2012 19:59

Witam,
Szukam pluginu który dodaje komendy /zamiuen /wymien by zamieniać się perkami z graczami.
Chodzi o 2 sloty na perk

#2 wach12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 04.12.2012 20:41

Zamiana perku
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Wymien Perk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM.Peyote & cypis & d0n tHe Pr0oo"
native cod_set_user_perk(id, przedmiot, wartosc, lp)
native cod_get_user_class(id)
native cod_get_user_perk(id, wartocs, lp)
new bool:dostal_przedmiot[33][2];
new oddaj_id[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /wymien", "ZamienPerk");
register_clcmd("say /zamien", "ZamienPerk");
register_clcmd("say /wymien2", "ZamienPerk2");
register_clcmd("say /zamien2", "ZamienPerk2");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
public ZamienPerk(id)
{
new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  oddaj_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public cod_perk_changed(id)
{
dostal_przedmiot[id][1] = false;
dostal_przedmiot[id][0] = false;
}
public ZamienPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){
  client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]][0]){
  client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(dostal_przedmiot[id][0]){
  client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 0)){
  client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego perka.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!cod_get_user_perk(id, 0, 0)){
  client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perka.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_menu[128], nick[64];

get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick)

new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");
menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);

menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_wymien(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data)

switch(item)
{
  case 0:
  {
   new wartosc1, wartosc2;
   new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2, wartosc1, 0)
   new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc2, 0)
  
   cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego, wartosc2, 0);
   cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego, wartosc1, 0);
 
   dostal_przedmiot[id2][0] = true;
   dostal_przedmiot[id][0] = true;
	
   new nazwa_dajacego[64];
  
   get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
	
   client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", data);
   client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego)
  }
  case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 0))
  return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
public ZamienPerk2(id)
{
new menu = menu_create("Zamien sie perkiem 2", "ZamienPerk_Handle2");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback2");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  oddaj_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public ZamienPerk_Handle2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){
  client_print(id, print_chat, "Nie odnaleziono zadanego gracza.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]][1]){
  client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(dostal_przedmiot[id][1]){
  client_print(id, print_chat, "Musisz poczekac 1 runde.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 1)){
  client_print(id, print_chat, "Wybrany gracz nie mam zadnego perka.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!cod_get_user_perk(id, 0, 1)){
  client_print(id, print_chat, "Nie masz zadnego perka.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_menu[128], nick[64];

get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick)

new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien2");
menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);

menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_wymien2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data)

switch(item)
{
  case 0:
  {
   new wartosc1, wartosc2;
   new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2, wartosc1, 1)
   new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc2, 1)
  
   cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego, wartosc2, 1);
   cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego, wartosc1, 1);
 
   dostal_przedmiot[id2][1] = true;
   dostal_przedmiot[id][1] = true;
	
   new nazwa_dajacego[64];
  
   get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
	
   client_print(id, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", data);
   client_print(id2, print_chat, "Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego)
  }
  case 1: client_print(id2, print_chat, "Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback2(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item], 0, 1))
  return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Daj perk
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Oddaj Przedmiot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /daj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /daj2", "OddajPerk2");
register_clcmd("say /oddaj", "OddajPerk");
register_clcmd("say /oddaj2", "OddajPerk2");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
/* ******************************************************PIERWSZY PERK****************************************************** */

public OddajPerk(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  oddaj_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public OddajPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
  ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 0);

if(!perk_dajacego)
{
  ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];

get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)

dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 0);
ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[DAJ]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 0))
  return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* ******************************************************DRUGI PERK****************************************************** */
public OddajPerk2(id)
{
new menu = menu_create("\yOddaj Perk:", "OddajPerk2_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk2_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
  if(!is_user_connected(i))
   continue;
  oddaj_id[n++] = i;
  new nazwa_gracza[64];
  get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
  menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public OddajPerk2_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu);
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item]))
{
  ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie odnaleziono zadnego gracza.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}


new wartosc_perku_dajacego;
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id, wartosc_perku_dajacego, 1);

if(!perk_dajacego)
{
  ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Nie masz zadnego przedmiotu.");
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

new nazwa_dajacego[64];
new nazwa_otrzymujacego[64];

get_user_name(id, nazwa_dajacego, 63)
get_user_name(oddaj_id[item], nazwa_otrzymujacego, 63)

dostal_przedmiot[oddaj_id[item]] = true;
cod_set_user_perk(oddaj_id[item], perk_dajacego, wartosc_perku_dajacego, 0, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[DAJ]^x01 Przekazales przedmiot graczowi^x03 %s^x01.", nazwa_otrzymujacego);
ColorChat(oddaj_id[item], GREEN, "[DAJ]^x01 Dostales przedmiot od gracza^x03 %s^x01.", nazwa_dajacego);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk2_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || cod_get_user_perk(oddaj_id[item],0, 1))
  return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}



#3 Semi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:79
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Puck
Offline

Napisano 14.12.2012 18:08

oddawanie drugiego perku nie działa,oddaje perk 1 zamiast 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych