Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Dodanie do klasy 2 Rakiet i M4

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kijo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:141
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.12.2012 19:04

Witam ja w temacie trzeba mi dodać do klasy 2 rakiety i m4 (chodzi mi o to aby ta m4 sie nie bugowała z "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)" Daje ++ ;)


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new cvar_ilosc_special;

new bool:ma_klase[33];
new ma_special[33];
new bool:special_uzyty[33];


new msg_bartime;

new const nazwa[] = "AWP Sniper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM). Special: Kamuflarz (20/255)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote edit by Eustachy8");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
cvar_ilosc_special = register_cvar("special_ilosc", "2");
register_clcmd("special", "class_special_used");
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
ma_klase[id] = true;
ma_special[id] = ilosc_special;
special_uzyty[id] = false;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ma_special[id] = 0;
special_uzyty[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}
// SPECIAL
public class_special_used(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

if(!ma_klase[id])
return;

if(!ma_special[id]>0)
{
ColorChat(id, GREEN, "Wykorzystales juz speciale.");
return;
}
if(special_uzyty[id])
{
ColorChat(id, GREEN, "Special jest juz wlaczony.");
return;
}
ma_special[id] -= 1;
special_uzyty[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Special on.");
set_bartime(id, 10);
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
set_task(10.0, "WylaczSpecial", id);
ShowAmmo(id);
}


// SPECIAL
public WylaczSpecial(id)
{
special_uzyty[id] = false;
ColorChat(id, GREEN, "Special off");
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

public set_bartime(id, czas)
{
message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id);
write_short(czas);
message_end();
}
public ResetHUD(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
ma_special[id] = ilosc_special;
special_uzyty[id] = false;
ShowAmmo(id);
}

ShowAmmo(id)
{
new ilosc_special = get_pcvar_num(cvar_ilosc_special);
new ammo[51]
formatex(ammo, 50, "Liczba speciali: %i/%i",ma_special[id], ilosc_special)

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(ammo)
message_end()
}

// +special by Eustachy8

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych