Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Więcej he i 1/2 z nich

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jerem96

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 03.12.2012 22:42

Proszę o przeróbkę tej klasy tak aby miała 50 granatów i 1/2 z nich.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
	   
new const nazwa[]   = "NanoZolnierz";
new const opis[]    = "1hp oraz niewidzialnosc, 3x skoki, niska grawitka, 15+(inta) z MAC 10 oraz TMP";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 250;
new const kondycja  = 250;
new const inteligencja = 250;
new const wytrzymalosc = 250;
   
new skoki[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
   
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public Spawn(id)
{
	    if(ma_klase[id])
	    {
			    set_user_health(id, 1)
	    }
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
	    return HAM_IGNORED;
   
    if(!ma_klase[idattacker])
	    return HAM_IGNORED;
   
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET)
	    cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.04, idinflictor, damagebits);
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET)
	    cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.04, idinflictor, damagebits);
   
    return HAM_IGNORED;
}

CoD by Jerem
Dołączona grafika

#2 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 05.12.2012 21:29

ref
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#3 Jerem96

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:414
  • GG:
  • Imię:Jeremiasz
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 07.12.2012 14:46

ref
CoD by Jerem
Dołączona grafika

#4 Play 4FuN

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 407
Wszechobecny

  • Postów:659
  • Lokalizacja:de_dust2
Offline

Napisano 07.12.2012 14:55

Załączony plik  codclass_NanoZolnierz.sma   3,37 KB  11 Ilość pobrań
  codclass_NanoZolnierz.amxx
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych