#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "NanoZolnierz"; new const opis[] = "1hp oraz niewidzialnosc, 3x skoki, niska grawitka, 15+(inta) z MAC 10 oraz TMP"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 250; new const kondycja = 250; new const inteligencja = 250; new const wytrzymalosc = 250; new skoki[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; } public Spawn(id) { if(ma_klase[id]) { set_user_health(id, 1) } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_TMP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.04, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.04, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.12.2012 22:42
Proszę o przeróbkę tej klasy tak aby miała 50 granatów i 1/2 z nich.
#4
Napisano 07.12.2012 14:55
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych