Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
C++

[ROZWIĄZANE] [Snake] Algorytm na wydłużanie ogona

c++

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 02.12.2012 10:49

Siemka.

Posiada ktoś z Was algorytm na wydłużanie ogona 'snejka' ? W sensie, że gdy zje coś, to do ogona dodaje się jedna gwiaza lub kratka. Oraz żeby podążał za głową węża ?

Poniżej daje dotychczasowy kod ;)

http://wklej.to/3KeJi

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 02.12.2012 10:54

w pascalu zrobiłem to za pomocą tablicy x i y elementów ogona (była ona max 100) o ile dobrze pamiętam. W momencie Wszamania papu przez węża w tablicy zapisują się współrzędne ogona. Jakoś to tak było ze 3 lata temu i działało :o
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 02.12.2012 14:06

Ja zapisywałem każdy element ogona, mój kod jest lamerski :D (poprawiłem aby działał i nie poprawiałem funkcji)

http://amxx.pl/pastebin/1i2o1wjx36kg0/
  • +
  • -
  • 1

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#4 speedkill

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 02.12.2012 14:31

Dobry pomysł z podzieleniem tego na głowę i ogon, jak zrobię i będzie działać, to udostępnie ;)

Dziękuje za odpowiedź.
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 speedkill

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 02.12.2012 14:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: c++

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych