Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Upgrade'owanie umiejetnosci graczy

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kotlet

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.12.2012 20:28

new punkty_umiejetnosci;
new skill1;
new skill2;
new skill3;

(...)

public skills(id) {
	new skille = menu_create("Wybierz swoj atrybut", "g_Skills");
	new unlock = menu_makecallback("unlockmenu");
	new lock = menu_makecallback("lockmenu");
	new pierwszy[65];
	new drugi[60];
	new trzeci[60];
	format(pierwszy, charsmax(pierwszy), "Stealth: \r%i", skill1);
	format(drugi, charsmax(drugi), "Piercing Shot: \r%i", skill2);
	format(trzeci, charsmax(trzeci), "Elixir: \r%i", skill3);
	if(skill1 >= 5) {
	menu_additem(skille, pierwszy,"",0, lock);
	} else {
	menu_additem(skille, pierwszy,"",0, unlock);
	}
	if(skill2 >= 5) {
	menu_additem(skille, drugi,"",0, lock);
	} else {
	menu_additem(skille, drugi,"",0, unlock);
	}
	if(skill3 >=5) {
	menu_additem(skille, trzeci,"",0, lock);
	} else {
	menu_additem(skille, trzeci,"",0, unlock);
	}
	menu_display(id, skille);
}

public g_Skills(id, menu, item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	if(punkty_umiejetnosci < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	if(punkty_umiejetnosci > 1)
		skills(id);
	switch(item)
	{
		case 0:{
			skill1+=1;
			punkty_umiejetnosci-=1;
		}
		case 1:{
			skill2+=1;
			punkty_umiejetnosci-=1;
		}
		case 2:{
			skill3+=1;
			punkty_umiejetnosci-=1;
		}
	}
	client_print(id,print_center,"Masz do wykorzystania %i punktow.", punkty_umiejetnosci);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

(...)

public ZapiszDane(id) {
	new name[48];
	get_user_name(id,name,47);
	new vaultkey[64],vaultdata[128];
	formatex(vaultkey,63,"%s-umiejetnosci",name);
	formatex(vaultdata,127,"%i#%i#%i", skill1, skill2, skill3);
	nvault_set(plik_vault,vaultkey,vaultdata);
}

public WczytajDane(id) {
	new name[48];
	get_user_name(id,name,47);
	new vaultkey[64],vaultdata[128];
	formatex(vaultkey,63,"%s-umiejetnosci",name);
	formatex(vaultdata,127,"%i#%i#%i", skill1, skill2, skill3);
	nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)
	new first[16], second[16], third[16];
	parse(vaultdata, first, 15, second, 15, third, 15) // wydobywamy z ciagu vaultdata nasze dane
				
	skill1 = str_to_num(first);
	skill2 = str_to_num(second);
	skill3 = str_to_num(third);
	
	new level_gracza = cod_get_user_level(id);
	punkty_umiejetnosci = (level_gracza-1)/2-skill1-skill2-skill3;
}

Chciałbym, aby co 2 lvle gracz dostawał 1 punkt statystyk, dzięki którym może ulepszać skille klasy (skill1, skill2, skill3).
Plik vault jest stworzony, ale wartości skill1,skill2,skill3 to 0#0#0.

Użytkownik kotlet edytował ten post 01.12.2012 20:29


#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.12.2012 15:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych