new punkty_umiejetnosci; new skill1; new skill2; new skill3; (...) public skills(id) { new skille = menu_create("Wybierz swoj atrybut", "g_Skills"); new unlock = menu_makecallback("unlockmenu"); new lock = menu_makecallback("lockmenu"); new pierwszy[65]; new drugi[60]; new trzeci[60]; format(pierwszy, charsmax(pierwszy), "Stealth: \r%i", skill1); format(drugi, charsmax(drugi), "Piercing Shot: \r%i", skill2); format(trzeci, charsmax(trzeci), "Elixir: \r%i", skill3); if(skill1 >= 5) { menu_additem(skille, pierwszy,"",0, lock); } else { menu_additem(skille, pierwszy,"",0, unlock); } if(skill2 >= 5) { menu_additem(skille, drugi,"",0, lock); } else { menu_additem(skille, drugi,"",0, unlock); } if(skill3 >=5) { menu_additem(skille, trzeci,"",0, lock); } else { menu_additem(skille, trzeci,"",0, unlock); } menu_display(id, skille); } public g_Skills(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } if(punkty_umiejetnosci < 1) return PLUGIN_CONTINUE; if(punkty_umiejetnosci > 1) skills(id); switch(item) { case 0:{ skill1+=1; punkty_umiejetnosci-=1; } case 1:{ skill2+=1; punkty_umiejetnosci-=1; } case 2:{ skill3+=1; punkty_umiejetnosci-=1; } } client_print(id,print_center,"Masz do wykorzystania %i punktow.", punkty_umiejetnosci); return PLUGIN_CONTINUE; } (...) public ZapiszDane(id) { new name[48]; get_user_name(id,name,47); new vaultkey[64],vaultdata[128]; formatex(vaultkey,63,"%s-umiejetnosci",name); formatex(vaultdata,127,"%i#%i#%i", skill1, skill2, skill3); nvault_set(plik_vault,vaultkey,vaultdata); } public WczytajDane(id) { new name[48]; get_user_name(id,name,47); new vaultkey[64],vaultdata[128]; formatex(vaultkey,63,"%s-umiejetnosci",name); formatex(vaultdata,127,"%i#%i#%i", skill1, skill2, skill3); nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127) new first[16], second[16], third[16]; parse(vaultdata, first, 15, second, 15, third, 15) // wydobywamy z ciagu vaultdata nasze dane skill1 = str_to_num(first); skill2 = str_to_num(second); skill3 = str_to_num(third); new level_gracza = cod_get_user_level(id); punkty_umiejetnosci = (level_gracza-1)/2-skill1-skill2-skill3; }
Chciałbym, aby co 2 lvle gracz dostawał 1 punkt statystyk, dzięki którym może ulepszać skille klasy (skill1, skill2, skill3).
Plik vault jest stworzony, ale wartości skill1,skill2,skill3 to 0#0#0.
Użytkownik kotlet edytował ten post 01.12.2012 20:29