new punkty_umiejetnosci;
new skill1;
new skill2;
new skill3;
(...)
public skills(id) {
new skille = menu_create("Wybierz swoj atrybut", "g_Skills");
new unlock = menu_makecallback("unlockmenu");
new lock = menu_makecallback("lockmenu");
new pierwszy[65];
new drugi[60];
new trzeci[60];
format(pierwszy, charsmax(pierwszy), "Stealth: \r%i", skill1);
format(drugi, charsmax(drugi), "Piercing Shot: \r%i", skill2);
format(trzeci, charsmax(trzeci), "Elixir: \r%i", skill3);
if(skill1 >= 5) {
menu_additem(skille, pierwszy,"",0, lock);
} else {
menu_additem(skille, pierwszy,"",0, unlock);
}
if(skill2 >= 5) {
menu_additem(skille, drugi,"",0, lock);
} else {
menu_additem(skille, drugi,"",0, unlock);
}
if(skill3 >=5) {
menu_additem(skille, trzeci,"",0, lock);
} else {
menu_additem(skille, trzeci,"",0, unlock);
}
menu_display(id, skille);
}
public g_Skills(id, menu, item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
if(punkty_umiejetnosci < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(punkty_umiejetnosci > 1)
skills(id);
switch(item)
{
case 0:{
skill1+=1;
punkty_umiejetnosci-=1;
}
case 1:{
skill2+=1;
punkty_umiejetnosci-=1;
}
case 2:{
skill3+=1;
punkty_umiejetnosci-=1;
}
}
client_print(id,print_center,"Masz do wykorzystania %i punktow.", punkty_umiejetnosci);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
(...)
public ZapiszDane(id) {
new name[48];
get_user_name(id,name,47);
new vaultkey[64],vaultdata[128];
formatex(vaultkey,63,"%s-umiejetnosci",name);
formatex(vaultdata,127,"%i#%i#%i", skill1, skill2, skill3);
nvault_set(plik_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajDane(id) {
new name[48];
get_user_name(id,name,47);
new vaultkey[64],vaultdata[128];
formatex(vaultkey,63,"%s-umiejetnosci",name);
formatex(vaultdata,127,"%i#%i#%i", skill1, skill2, skill3);
nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)
new first[16], second[16], third[16];
parse(vaultdata, first, 15, second, 15, third, 15) // wydobywamy z ciagu vaultdata nasze dane
skill1 = str_to_num(first);
skill2 = str_to_num(second);
skill3 = str_to_num(third);
new level_gracza = cod_get_user_level(id);
punkty_umiejetnosci = (level_gracza-1)/2-skill1-skill2-skill3;
}Chciałbym, aby co 2 lvle gracz dostawał 1 punkt statystyk, dzięki którym może ulepszać skille klasy (skill1, skill2, skill3).
Plik vault jest stworzony, ale wartości skill1,skill2,skill3 to 0#0#0.
Użytkownik kotlet edytował ten post 01.12.2012 20:29


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty







