Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Zlewanie się Monet i Wytrzymałości perku w HUD

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 PatyK

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:76
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 01.12.2012 13:42

Siema mam problem, zlewa mi się informacja z monetami z wytrzymałością perku.
Za pomoc +;]
  • +
  • -
  • 0

#2 nPaul

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 01.12.2012 13:47

W wytrzymałości perku znajdź set_hudmessage i przed jednym ^n dodaj jeszcze jedno ^n i skompiluj ponownie ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.12.2012 13:50

tzn chodzi Ci o to że są na tym samym miejscu albo obok ? :>

jeśli tak masz to weź wejdź w system monet nacisnij CTRL+F i wpisz Monety: % i tam będziesz miał tak : ^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i] to dostaw jeszcze 1 albo 2 ^n

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#4 stoogie

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:138
  • Lokalizacja:gdańsk
Offline

Napisano 01.12.2012 19:24

Każdy widzi to inaczej, bo każdy ma inną rozdzielczość, najlepiej dodaj te monety do silnika, to każdy będzie widział to jednakowo ;)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Maly251

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Niewiadomo
Offline

Napisano 04.12.2012 04:43

Ten sam problem mam... Czy nie można tak zrobic zeby ten hud pobieral jakos silnik COD i go wyswietlal tak jak tutaj wyswietla informacje ??
[Klasa : %s^n][Doswiadczenie : %i / %i^n][Level : %i]^n[Item : %s]^n[Item2 : %s] ", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[0][target]], nazwy_perkow[perk_gracza[1][target]]);//
Np [Monety: %s] monety_gracza a pobieral info z oddzielnego pluginu??

Tutaj jest moj temat http://amxx.pl/topic...ci-perku-w-hud/

Znalazle rozwiazanie :)
http://amxx.pl/topic...-hudem-codmoda/

Użytkownik Maly251 edytował ten post 04.12.2012 04:43

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych