Gdzie znajdę klawisz odpowiedzialny za umiejętność klasy. Chciałbym go zmienić z e, na np x (radio2). W kodzie nic nie ma.
Szukałem +use, use.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.11.2012 19:13
#2
Napisano 30.11.2012 19:24
Za to odpowiada EmitSound.
Po naciśnięciu klawisza "E" odtwarza się dźwięk wpn_denyselect.wav który "odpala" moc klasy.
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
{
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id])
{
cs_set_user_nvg(id, 0);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Po naciśnięciu klawisza "E" odtwarza się dźwięk wpn_denyselect.wav który "odpala" moc klasy.
Użytkownik sharkowy edytował ten post 30.11.2012 19:26
#3
Napisano 30.11.2012 20:46
Czyli dodanie binda i wrzucenie tego w kod tak:
public umiejetnoscKlasy(id) { new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL); ExecuteForward(forward_handle, id, id); DestroyForward(forward_handle); return FMRES_SUPERCEDE; }Zadziała?
#4
Napisano 30.11.2012 21:51
Jeżeli zarejestrujesz bind który wywoła tą funkcje to raczej tak.
/edit
W sumie raczej nie jeżeli usuniesz EmitSound to pozostałe 2 funkcje nie będą działać, bo też z tego korzystają (chyba).
/edit
W sumie raczej nie jeżeli usuniesz EmitSound to pozostałe 2 funkcje nie będą działać, bo też z tego korzystają (chyba).
Użytkownik sharkowy edytował ten post 30.11.2012 22:00
#5
Napisano 02.12.2012 11:59
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1 , 16.05.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii , 05.03.2024 cod nowy |
|
|
|||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07 , 11.02.2024 cod nowy |
|
|
||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07 , 08.02.2024 cod nowy |
|
|
|||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09 , 08.01.2024 cod nowy |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych