prosze o 5 klasy np "assasyn"
asfasfds
30.11.2012
proszę o klasy
1klasa (niemożna w generatoże bo chce bez broni)
assasyn
opis: całkowita niewidzialność, może używać tylko noża
staty po 0
2klasa
laserowy saper
opis: posiada 3miny laserowe
staty po 0
mp5
3klasa
zamrażacz
opis: może używać tylko usp/glock ma 1/5 na zamrożenie przeciwnika (na okolo 1-2sek) z nożem laduje magazynek
4klasa
airman
opis: może wezwać nalot 3razy na runde (10sek regeneracji mocy)
m4
5klasa
kameleon
opis: ma strój przeciwnika, 1/5resp przeciwnika. może oślepiepić graczy wokół 1raz na runde
ump i uzi
Użytkownik asfasfds edytował ten post 30.11.2012 15:26
1klasa (niemożna w generatoże bo chce bez broni)
assasyn
opis: całkowita niewidzialność, może używać tylko noża
staty po 0
2klasa
laserowy saper
opis: posiada 3miny laserowe
staty po 0
mp5
3klasa
zamrażacz
opis: może używać tylko usp/glock ma 1/5 na zamrożenie przeciwnika (na okolo 1-2sek) z nożem laduje magazynek
4klasa
airman
opis: może wezwać nalot 3razy na runde (10sek regeneracji mocy)
m4
5klasa
kameleon
opis: ma strój przeciwnika, 1/5resp przeciwnika. może oślepiepić graczy wokół 1raz na runde
ump i uzi
Użytkownik asfasfds edytował ten post 30.11.2012 15:26
Emil29
30.11.2012
Asassin
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Asassin";
new const opis[] = "całkowita niewidzialność, może używać tylko noża";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}