//Dodac gdzies na gore i zmienic na wlasne
//Mozna dodawac kazda ilosc po przecinku
new const s_SciezkiPiosenek[][] =
{
"AmxxPl/nuta1.wav",
"AmxxPl/nuta2.wav",
"AmxxPl/nuta3.wav",
"AmxxPl/nuta4.wav",
"AmxxPl/nuta5.wav"
}
//Dodac pod naszymi sciezkami
new Float:fMusicNextUse[33];
//Dodac w public plugin_precache()
public plugin_precache()
{
for(new i=0; i<sizeof s_SciezkiPiosenek; i++)
precache_sound(s_SciezkiPiosenek[i]);
}
//Dodac gdzies kolo innych actionow lub na koncu
ActionMuzyka(id)
{
if(fMusicNextUse[id] > get_gametime())
return 1;
new RandomSong = random_num(0, charsmax(s_SciezkiPiosenek));
emit_sound(id, CHAN_STATIC, s_SciezkiPiosenek[RandomSong], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
fMusicNextUse[id] = get_gametime() + 20.0;
return 1;
}