Bonusowe lvl dla osób które dopiero zaczynają grać.
Bonus ustawiany cvarem.
cod_lvlnastart - ustawia ilość lvl'i na start
Jeżeli nie masz to dodaj:
#include <ColorChat>
Szukamy:
new doswiadczenie_za_bombe;
Dodajemy:
new lvlnastart;
Szukamy:
register_cvar("cod_bombxp", "100");
Dodajemy:
register_cvar("cod_lvlnastart", "15");
Szukamy:
doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");
Dodajemy:
lvlnastart = get_cvar_num("cod_lvlnastart");
w:
public Odrodzenie(id)
gdzieś na końcu dodajemy:
if (poziom_gracza[id] >= 1 && poziom_gracza[id] <= 9)
{
PoziomNaStart(id);
}
I na końcu naszego pluginu coda dodajemy:
public PoziomNaStart(id)
{
new menu = menu_create("Bonusowy EXP", "PoziomNaStart_H");
menu_additem(menu, "Tak");
menu_additem(menu, "Nie");
menu_additem(menu, "Informacje");
menu_display(id, menu);
}
public PoziomNaStart_H(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new info[201];
menu_display(id, menu);
switch(item)
{
case 0:
{
if (poziom_gracza[id] >= 1 && poziom_gracza[id] <= 9)
{
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_poziomu[lvlnastart-1];
format(info, 200, "Dostales %i lvl na start.",lvlnastart);
ColorChat(id, BLUE, info);
SprawdzPoziom(id);
}
}
case 1:
{
format(info, 200, "Tym razem nie dostaniesz poziomu na start.");
ColorChat(id, RED, info);
menu_destroy(menu);
}
case 2:
{
format(info, 200, "Dostaniesz na start %ilvl.",lvlnastart);
ColorChat(id, BLUE, info);
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}