Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak pobrać (maksymalne zdrowie gracza )


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 28.11.2012 18:12

Cześć jak w temacie:

Jak pobrać maksymalne zdrowie gracza?
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 28.11.2012 20:28

http://amxx.pl/dokum...get-user-health
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.11.2012 12:55

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyDiablo ModPytania

do

Scripting AMXXPytania

#4 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 30.11.2012 20:10

w cod mod mam tak:

floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100)

Ale ten kod nie działa w diablo mod.
  • +
  • -
  • 0

#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.11.2012 20:38

bo maksymalne zdrowie jest zapisane pod player_health[id] chyba
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 01.12.2012 02:21

A jakiego moda się tyczy to pytanie? Bo bez modów to proste: każdy ma max 100 życia :)
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 01.12.2012 08:59

Diablo mod, był temat w dziele diablo ale benio przeniósł go tutaj.

Cheq, są błędy podczas kompilacji jak dodam tak jak ty napisałeś.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid expression, assumed zero on line 2061
Warning: Expression has no effect on line 2061
Error: Undefined symbol "player_health" on line 2064
Warning: Expression has no effect on line 2064
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 2064
Error: Invalid expression, assumed zero on line 2064
Error: Too many error messages on one line on line 2064

Compilation aborted.
5 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Rafałek\Pulpit\Prace\Diablo Mod\DiabloMod.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#8 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 01.12.2012 09:54

Najlepiej podaj *.sma :)
  • +
  • -
  • 0

#9 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 01.12.2012 10:07

Łap:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 01.12.2012 10:12

race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2

To jest maksymalne zycie gracza.

Możesz to zrobić tak:

new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
floatround(aktualne_zycie/max_health*100)

speedkill (01.12.2012 10:17):
Tylko, że w tym drugim przykładzie podajesz hp w procentach ;)

Użytkownik HubertTM edytował ten post 01.12.2012 10:13

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#11 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 01.12.2012 10:45

Czyli ma być tak ;?

show_hudmessage(id, "[Zycie: i% | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: 100]", hapek, new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 floatround(aktualne_zycie/max_health*100)
,player_item_name[id])

  • +
  • -
  • 0

#12 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 01.12.2012 12:27

@speedkill on chce właśnie w procentach :), wnioskuje to właśnie z postu @up oraz jego temacie z Cod Mod'a ;P


new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 


show_hudmessage(id, "[Zycie: i% | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: 100]", hapek, floatround(hapek/max_health*100)
,player_item_name[id])


Zobacz
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#13 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 01.12.2012 12:52

Teraz wywala jakieś dziwne błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 573
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 784
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 785
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 787
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 788
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1004
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1018
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1019
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1022
Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1049
Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1050
Error: Undefined symbol "RemoveFlag" on line 1052
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1064
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1067
Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1071
Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1073
Error: Undefined symbol "check_class" on line 1075
Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1193
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1194
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1195
Error: Undefined symbol "change_health" on line 1211
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1220
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1221
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1224
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1225
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1244

Compilation aborted.
26 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Rafałek\Pulpit\Prace\Diablo Mod\DiabloMod.amx (compile failed)
.
  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.12.2012 13:14

1. nie ma czegoś takiego jak maksymalne zdrowie jest to sztucznie ustawiane przez różnorakie pluginy
2. Sprawdź czy nie usunąłeś gdzieś przypadkowo { czy }
http://amxx.pl/topic...er-w-funkcjach/
  • +
  • -
  • 1

#15 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 01.12.2012 14:07

DarkGL, dzięki ;)

Teraz w hud jest tak:

[Zdrowie: 95 | 0%]

public write_hud(id)
{
    if (player_lvl[id] == 0)
        player_lvl[id] = 1
            
    new tpstring[1024]
    
    new Float:xp_now
    new Float:xp_need
    new Float:perc
    
    if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
    {
        perc = last_update_perc[id]
    }
    else
    {
        //Calculate percentage of xp required to level
        if (player_lvl[id] == 1)
        {
            xp_now = float(player_xp[id])
            xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
            perc = xp_now*100.0/xp_need
        }
        else
        {
            xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
            xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
            perc = xp_now*100.0/xp_need
        }
    }
    
    last_update_xp[id] = player_xp[id]
    last_update_perc[id] = perc
    new hapek = get_user_health(id);
    new max_health = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
    
    if(player_class[id]!=Paladyn)
		 {

		 set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    show_hudmessage(id, "[Zycie: %i | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hapek, floatround(hapek/max_health*100), player_item_name[id], item_durability[id])
    
    }
    else
    {
        
    set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);
    show_hudmessage(id, "[Zycie: %i | %i%%^n[Zloto: 5 | Mana: 5]^n[Quest: Siedlisko zla]^n[Przedmiot: %s]^n[Wytrzymalosc: %i]", hapek, floatround(hapek/max_health*100), player_item_name[id], item_durability[id])


    message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
    write_byte(0)
    write_string(tpstring)
    message_end()
}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych