Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

Proszę o 8 perków. M.in. Amulet SamurajaGrzesiu? Sam znów dasz radę?

perk

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eris.

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2012 18:21

Proszę o 8 perków!

1. Amulet Samuraja - Zadajesz 50% więcej obrażeń
2. Uszkodzony pierścień Ninji - Masz tylko nóż i jesteś całkowicie niewidzialny.
3. Ekwipunek Inżyniera - Masz 1 działko
4. Błogosławieństwo wody - Dostajesz +25 hp
5. Błogosławieństwo ognia - Zadajesz 25 obrażeń więcej
6. Błogosławieństwo wichrów - DOstajesz +25 kondycji
7. Błogosławieństwo Ziemi - Dostajesz +25 wytrzymałości
8. Klątwa piasków - Gdy trafisz przeciwnika traci on 25 kondycji na 3 sekundy



Dacie radę?
Daje plusiki :)
  • +
  • -
  • 0

#2 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 27.11.2012 18:26

[Błogosławieństwo ognia]

Załączone pliki


Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#3 QuahodronN

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:1262
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Olo
  • Lokalizacja:Śląsk
Offline

Napisano 27.11.2012 18:35

4. Błogosławieństwo wody - Dostajesz +25 hp


Hmm a te HP przy starcie rundy czy za zabójstwo czy jak? :P
  • +
  • -
  • 0

| CPU: I7-6700K @4.7GHz | Cooling: Corsair H110 | GPU: MSI GTX 1080 Gaming X | MOBO: Asus Maximus VIII Hero | RAM: Kingston Savage 16GB DDR4 @2800MHz |

| SSD: Samsung 840 Pro 128GB | SSD2: Samsung 840 Pro 256GB  |  PSU: Be Quiet L8 630W | Case: Gladius M40 | Mouse: Gigabyte M6980X | Keyboard: Sharkoon SHARK ZONE K20 Headphones: HyperX HX Cloud Black Display: Triple LG 24MP67VQ-P |

 

TS3: ts.kreedzmania.pl - 512 Slotów - Darmowe Kanały ;)


#4 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 27.11.2012 18:36

Łap następny perk ;)

Załączone pliki


Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#5 Eris.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2012 19:05

Dostajesz +25 za fraga? :D
  • +
  • -
  • 0

#6 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 27.11.2012 19:10

kOLEJNE 2 PERKI

:D

Załączone pliki


Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#7 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2012 19:15

Perk Błogosławieństwo wody:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#8 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 27.11.2012 19:20

[Uszkodzony pierścień Ninji]
Załączony plik  codperk_NINJA.sma   931 bajtów  19 Ilość pobrań
  codperk_NINJA.amxx
:)

haha.. TSUBA ona chciała perk który daje +25hp za zabicie kogoś ,a ty zrobiłeś perk co daje +25hp na początku rundy

Tu oryginalna wersja. ;)
Załączony plik  codperk_blogoslawienstwowody.sma   1,06 KB  11 Ilość pobrań
  codperk_blogoslawienstwowody.amxx

Użytkownik TheGrzegorz edytował ten post 27.11.2012 19:21

Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#9 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2012 19:22

Mój błąd błędne zrozumienie... ale ten komentarz haha zostaw dla siebie ok? Nie każdy ogarnia wszystko w 100% od razu tak?
  • +
  • -
  • 0

#10 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 27.11.2012 19:24

No dobra trochę przesadziłem ,ale skoro nie masz pewności co wrzucasz to lepiej nie wrzucaj ,bo robisz innych "w konia" ;P
Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#11 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.11.2012 19:26

Nie nie robię w konia po prostu jest to zwykły błąd w zrozumieniu perku przeze mnie za co przeprosiłem a forum jest od tego by pomagać innym nawet jeżeli na początku to nie każdemu wychodzi i koniec tematu bo to jest już niepotrzebna dyskusja a koleżanka prosiła o perki.

Użytkownik TSUBA edytował ten post 27.11.2012 19:26

  • +
  • -
  • 0

#12 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 27.11.2012 19:28

aaa.. spoko myślałem ,że "wiedziałeś" jaki perk zrobić ale dodałeś coś innego.
Dobra bez spin ,zakończmy to ,bo sobie tylko nabijamy posty
Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#13 Eris.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.11.2012 17:48

Refresh
  • +
  • -
  • 0

#14 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 29.11.2012 13:28

[Amulet Samuraja]

uff.. ;D

Załączone pliki


Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#15 Eris.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.11.2012 16:23

Trudny ? :D
  • +
  • -
  • 0

#16 TheGrzegorz

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:429
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 29.11.2012 16:47

Nie łatwy ;D
Ale ciągle musiałem kopiować ,wklejać i tak w kółko
rączka mnie trochę bolała :D
Dołączona grafika

ZAPRASZAM NA SERWER Cs 1.6 BF2 - 88.199.98.69:27040
Wiele plugin ,atrakcji ,fajne roundsoundy!! Nie zanudzisz się!
(Zabicie kolesia ,który był pod wpływem flesha daje ci ogromną kasę! / 60odznak!)

#17 Eris.

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • Imię:Joanna
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.11.2012 17:01

Wbij ze swoim serverem na JUTUBE
Proszeeeeeee

Szkoda mi Twojej rączki.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych