Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[HL] Barnacle Grapple


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7171
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 27.11.2012 08:25

Barnacle Grapple [AGHL.ru link]version 1.0by KORD_12.7Dołączona grafika

Needed modules:

Description:

The Barnacle Grapple, also known as Specimen 1176, is a detached Barnacle which can be used as both a weapon and a grappling hook. Its tongue can be shot out to latch onto organic objects, such as enemies. In Opposing Force, it is learned that the Black Mesa scientists working in Sector E's Biodome Complex have been able to successfully detach a Barnacle (named "Specimen 1176") from its point of gestation, in good health, and were able to coerce it into latching onto organic materials, such as creatures, fungi and moss, and convert it as a portable weapon.

Settings:

Code: // Weapon settings#define WEAPON_NAME "weapon_grapple"#define WEAPON_SLOT 1#define WEAPON_POSITION 5#define WEAPON_PRIMARY_AMMO "" // NULL#define WEAPON_PRIMARY_AMMO_MAX -1#define WEAPON_SECONDARY_AMMO "" // NULL#define WEAPON_SECONDARY_AMMO_MAX -1#define WEAPON_MAX_CLIP -1#define WEAPON_DEFAULT_AMMO -1#define WEAPON_FLAGS 0#define WEAPON_WEIGHT 21// Grapple settings#define GRAPPLE_FLY_VELOCITY 1500#define GRAPPLE_PULL_VELOCITY 400.0// Hud#define WEAPON_HUD_TXT "sprites/weapon_grapple.txt"#define WEAPON_HUD_SPR "sprites/weapon_grapple.spr"// Models#define MODEL_VIEW "models/v_bgrap_koshak.mdl"#define MODEL_WORLD "models/w_bgrap.mdl"#define MODEL_PLAYER "models/p_bgrap.mdl"#define MODEL_TONGUE_TIP "models/shock_effect.mdl"// Sprites#define SPRITE_TONGUE "sprites/tongue.spr"// Sounds#define SOUND_DRAW "weapons/alienweap_draw.wav"#define SOUND_WAIT "weapons/bgrapple_wait.wav"#define SOUND_PULL "weapons/bgrapple_pull.wav"#define SOUND_FIRE "weapons/bgrapple_fire.wav"#define SOUND_COUGH "weapons/bgrapple_cough.wav"#define SOUND_CHEW_1 "barnacle/bcl_chew1.wav"#define SOUND_CHEW_2 "barnacle/bcl_chew2.wav"#define SOUND_CHEW_3 "barnacle/bcl_chew3.wav"#define SOUND_IMPACT "weapons/bgrapple_impact.wav"#define SOUND_RELEASE "weapons/bgrapple_release.wav"// Animation#define ANIM_EXTENSION "gauss"

Credits:

  • Gearbox - for great mod Opposing Force.
  • Koshak - for model edit.

Video:

Changelog:

1.0

  • First release.

Note:

Do not use webcompiler aka "Get Plugin" button. Get Source and compile it manually.

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (wpn_grapple.sma - 19.0 KB)

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych