#include <amxmodx>
#include <engine>
new bool:caughtJump[33]
new bool:doJump[33]
new Float:jumpVeloc[33][3]
new newButton[33]
new numJumps[33]
new wallteam
//====================================================================================================
static const TITLE[] = "Wall Jump VIP"
static const VERSION[] = "0.6"
static const AUTHOR[] = "OneEyed"
//====================================================================================================
public plugin_init()
{
register_plugin(TITLE,VERSION,AUTHOR)
register_cvar("walljump_str","300.0")
register_cvar("walljump_num","2")
register_touch("player", "worldspawn", "Touch_World")
register_touch("player", "func_wall", "Touch_World")
register_touch("player", "func_breakable", "Touch_World")
}
public client_disconnect(id) {
caughtJump[id] = false
doJump[id] = false
for(new x=0;x<3;x++)
jumpVeloc[id][x] = 0.0
newButton[id] = 0
numJumps[id] = 0
}
public client_PreThink(id)
{
new team = (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
if(is_user_alive(id) && (!wallteam || wallteam == team))
{
newButton[id] = get_user_button(id)
new oldButton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)
//reset if we are on ground
if(caughtJump[id] && (flags & FL_ONGROUND))
{
numJumps[id] = 0
caughtJump[id] = false
}
//begin when we jump
if((newButton[id] & IN_JUMP) && (flags & FL_ONGROUND) && !caughtJump[id] && !(oldButton & IN_JUMP) && !numJumps[id])
{
caughtJump[id] = true
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,jumpVeloc[id])
jumpVeloc[id][2] = get_cvar_float("walljump_str")
}
}
}
public client_PostThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(!access(id, ADMIN_RESERVATION))
//do velocity if we walljumped
if(doJump[id])
{
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,jumpVeloc[id])
doJump[id] = false
if(numJumps[id] >= get_cvar_num("walljump_num")) //reset if we ran out of jumps
{
numJumps[id] = 0
caughtJump[id] = false
}
}
}
}
public Touch_World(id, world)
{
if(is_user_alive(id))
{
//if we touch wall and have jump pressed, setup for jump
if(caughtJump[id] && (newButton[id] & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
//reverse velocity
for(new x=0;x<2;x++)
jumpVeloc[id][x] *= -1.0
numJumps[id]++
doJump[id] = true
}
}
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Wall Jump adminwall jump admin
Temat rozp. Szary322, 26.11.2012 21:31
naprawienie wall jump admin
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.11.2012 21:31
Mógłby ktoś mi pomóc to przerobić ? chciałem ustawić by plugin działał tylko dla admina ,ale coś niezbyt to działa.
#2
Napisano 26.11.2012 21:42
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 02.12.2012 11:12
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
DarkGL to mój autorytet.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawienie, wall, jump, admin
![]() |
Naprawienie
Ranking top15 nie pokazuje dobrze graczyNapisany przez Trust12186, 19.01.2024 |
|
|
||
Naprawienie
Problem z rankingiem - /Top15Napisany przez Kasjer, 27.07.2022 |
|
|
|||
admins.cfgproblem z usunięciem administratora Napisany przez Kaiser, 26.05.2020 |
|
|
|||
Naprawienie
Problem VIP - GENERATORNapisany przez DUDUS, 13.03.2019 |
|
|
|||
Szukam Grafików, Redaktorów, Moderatorów, Adminów Serwerów oraz SerwerówNapisany przez White, 21.01.2019 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










