Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

[ROZWIĄZANE] Wall Jump adminwall jump admin

naprawienie wall jump admin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szary322

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 26.11.2012 21:31

Mógłby ktoś mi pomóc to przerobić ? chciałem ustawić by plugin działał tylko dla admina ,ale coś niezbyt to działa.

#include <amxmodx>
#include <engine>

new bool:caughtJump[33]
new bool:doJump[33]
new Float:jumpVeloc[33][3]
new newButton[33]
new numJumps[33]
new wallteam

//====================================================================================================
static const TITLE[] = "Wall Jump VIP"
static const VERSION[] = "0.6"
static const AUTHOR[] = "OneEyed"
//====================================================================================================

public plugin_init()
{
register_plugin(TITLE,VERSION,AUTHOR)

register_cvar("walljump_str","300.0")
register_cvar("walljump_num","2")

register_touch("player", "worldspawn", "Touch_World")
register_touch("player", "func_wall", "Touch_World")
register_touch("player", "func_breakable", "Touch_World")
}

public client_disconnect(id) {
caughtJump[id] = false
doJump[id] = false
for(new x=0;x<3;x++)
jumpVeloc[id][x] = 0.0
newButton[id] = 0
numJumps[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
new team = (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
if(is_user_alive(id) && (!wallteam || wallteam == team))
{
newButton[id] = get_user_button(id)
new oldButton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

//reset if we are on ground
if(caughtJump[id] && (flags & FL_ONGROUND))
{
numJumps[id] = 0
caughtJump[id] = false
}

//begin when we jump
if((newButton[id] & IN_JUMP) && (flags & FL_ONGROUND) && !caughtJump[id] && !(oldButton & IN_JUMP) && !numJumps[id])
{
caughtJump[id] = true
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,jumpVeloc[id])
jumpVeloc[id][2] = get_cvar_float("walljump_str")
}
}
}

public client_PostThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(!access(id, ADMIN_RESERVATION))
//do velocity if we walljumped
if(doJump[id])
{
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,jumpVeloc[id])

doJump[id] = false

if(numJumps[id] >= get_cvar_num("walljump_num")) //reset if we ran out of jumps
{
numJumps[id] = 0
caughtJump[id] = false
}
}
}
}

public Touch_World(id, world)
{
if(is_user_alive(id))
{
//if we touch wall and have jump pressed, setup for jump
if(caughtJump[id] && (newButton[id] & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{

//reverse velocity
for(new x=0;x<2;x++)
jumpVeloc[id][x] *= -1.0

numJumps[id]++
doJump[id] = true
}
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 26.11.2012 21:42

http://amxx.pl/pastebin/12uj3jkkajb4w/
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:5 165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 02.12.2012 11:12

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawienie, wall, jump, admin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych