Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Niwelowanie niewidocznosci oraz gravit na itemie ze zmiana skinu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 FarGoo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 25.11.2012 23:45

A wiec jak zrobi aby item który jest case 136 :) niwelowal grawitacje oraz niewidocznosc klas... np ninja na tym itemi jest widoczny i nie moze skakać wysoko ??
Dołączona grafika

#2 dog_1

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:150
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 26.11.2012 16:51

Wystarczy, że spojrzysz na dwie funkcje
public set_renderchange(id)
i
set_gravitychange(id)
W set_renderchange pod można spróbować
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
w instrukcji if
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
dopisać
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT) || j_item[id]==0)
a pod instrukcją zapisać
else if(j_item>0){set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 255)
No i będzie potrzeba podmienić elsa na podświetlanie przez latarkę, bo raczej nie będzie się wykonywał.
Podobnie z set_gravitychange. Ale nie jestem pewien, czy nie będą występowały jakieś komplikacje. Wszystko pisane z czapy z dokumentacją.

Użytkownik dog_1 edytował ten post 26.11.2012 16:53

  • +
  • -
  • 0

#3 FarGoo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 28.11.2012 00:09

z grawitacją dałem rade :D ale nie moge sobie poradzic z tą widocznośćią na itemie ;/

ok do zamknięcia już wszystko ogarnięte ;) troszkę czasu mi zajęło zanim doszedłem do tego jak to zrobić ale po wielu trudach i 3h prób udało się :D ^D^ ^D^ ^D^
Dołączona grafika

#4 Krytykiewicz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Stąd
Offline

Napisano 28.11.2012 00:11

if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))

albo to albo to, decyzja zależna jest od tego jaki efekt chcemy osiągnąć.

  • +
  • -
  • 0

#5 FarGoo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 28.11.2012 00:12

@edit

dog 1 wystarczylo w

public set_renderchange(id)


W ninij dodać jeszcze jednego if'a z nową zmienną którą przypisalem do itemu :) i działa :P
Dołączona grafika

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.11.2012 09:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych