Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

System many i złota

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 25.11.2012 15:41

Cześć, czy idzie zrobić system złota oraz system monet razem w jednym pluginie lub inaczej ale ,żeby wyświetlało w hud

[Mana: 15 | Zloto 20]

System many, za każde zabójstwo oraz wygraną rundę dostajemy 1pkt many.

System złota, za każde zabójstwo,pakę wygraną rundę dostajemy losową ilość złota, losowanie jest od 1 do 20.
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 25.11.2012 16:33

No tak, od czego są natywy :D
  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#3 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 25.11.2012 17:17

Dobra, dzięki :plus: poleciał :)
A teraz dasz radę zrobić to ;?
  • +
  • -
  • 0

#4 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 25.11.2012 17:37

Dobra, dzięki :plus: poleciał :)
A teraz dasz radę zrobić to ;?

1. Nie poleciał, ale mniejsza o to.
Spróbuje poprowadzić cię krok po kroku w utworzeniu tego.
1. Zakładam, że stworzyłeś 2 pluginy. Naliczanie i zapis many, a drugi to naliczanie i zapis złota.
2. Otwórz plugin z maną pod plugin init utwórz funkcję plugin_natives o takiej zawartości:

public plugin_natives()
{
register_native( "cod_get_user_mana", "_get_mana", 1 );
}

3. Gdzieś na dole pluginu utwórz funkcję _get_mana z argumentami id i taką zawartością:

public _get_mana( id )
{
return g_Mana[ id ];
}

Oczywiście g_Mana to nasza tablica z danymi o wartości many gracza. Ze złotem robimy dokładnie tak samo jak z maną, a potem w codzie dodajemy na górze kodu.

native cod_get_user_mana( id );
native cod_get_user_gold( id );

Potem tylko przy formacie w stringu dajesz %d i w argumentach w odpowiednim miejscu wywołanie natywu. Uwaga ! Pluginy mana i złoto muszą być w plugins-codmod.ini nad QTM_CodMod.
  • +
  • -
  • 1

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#5 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 25.11.2012 19:29

Jutro dam 2x :plus: bo wykorzystałem limit.
  • +
  • -
  • 0

#6 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 26.11.2012 15:21

Zrobiłem jak mówiłeś, plik mana ładnie sie kompiluje lecz silnik już nie:


public PokazInformacje(id)
{
    id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
        
    if(!is_user_connected(id))
    {
        remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    
    if(!is_user_alive(id))
    {
        new target = pev(id, pev_iuser2);
    
        if(!target)
            return PLUGIN_CONTINUE;
            
        set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    new hp = get_user_health(id);
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zycie : %d | %i%%]^n[Mana: %d  | Zloto: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), monety[id], zloto[id]);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
} 

Tu plik .sma many.
Zobacz:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 30.12.2012 18:32

Sorki ,że odświeżam ale znowu jest mi to potrzebne ;)
Tu errory:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "mana" on line 960
Warning: Expression has no effect on line 960
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 960
Error: Invalid expression, assumed zero on line 960
Error: Too many error messages on one line on line 960

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Rafałek\Pulpit\Prace\CodModMW3a\pack\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#8 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 01.01.2013 17:39

ref
  • +
  • -
  • 0

#9 Emixx.

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:209
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 02.01.2013 19:26

zamiast mana[id] daj cod_get_user_mana(id)
Daj znać czy działa.
  • +
  • -
  • 0

#10 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 05.01.2013 18:03

Dzięki kompiluje się sprawdzę na serwerze ;)

W hud jest:

[Mana: 0 | Zloto: 0]

Gdy zabije nie nalicza ;)

System zlota i many daje w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 Blondyna

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:246
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:RTC
Offline

Napisano 07.01.2013 15:13

ref @
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych