Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

10 replies to this topic
#1
Posted 25.11.2012 15:41
Cześć, czy idzie zrobić system złota oraz system monet razem w jednym pluginie lub inaczej ale ,żeby wyświetlało w hud
[Mana: 15 | Zloto 20]
System many, za każde zabójstwo oraz wygraną rundę dostajemy 1pkt many.
System złota, za każde zabójstwo,pakę wygraną rundę dostajemy losową ilość złota, losowanie jest od 1 do 20.
[Mana: 15 | Zloto 20]
System many, za każde zabójstwo oraz wygraną rundę dostajemy 1pkt many.
System złota, za każde zabójstwo,pakę wygraną rundę dostajemy losową ilość złota, losowanie jest od 1 do 20.
#2
Posted 25.11.2012 16:33
No tak, od czego są natywy

#3
Posted 25.11.2012 17:17
Dobra, dzięki
poleciał 
A teraz dasz radę zrobić to ;?


A teraz dasz radę zrobić to ;?
#4
Posted 25.11.2012 17:37
1. Nie poleciał, ale mniejsza o to.Dobra, dzięki
poleciał
A teraz dasz radę zrobić to ;?
Spróbuje poprowadzić cię krok po kroku w utworzeniu tego.
1. Zakładam, że stworzyłeś 2 pluginy. Naliczanie i zapis many, a drugi to naliczanie i zapis złota.
2. Otwórz plugin z maną pod plugin init utwórz funkcję plugin_natives o takiej zawartości:
public plugin_natives()
{
register_native( "cod_get_user_mana", "_get_mana", 1 );
}
3. Gdzieś na dole pluginu utwórz funkcję _get_mana z argumentami id i taką zawartością:
public _get_mana( id )
{
return g_Mana[ id ];
}
Oczywiście g_Mana to nasza tablica z danymi o wartości many gracza. Ze złotem robimy dokładnie tak samo jak z maną, a potem w codzie dodajemy na górze kodu.
native cod_get_user_mana( id );
native cod_get_user_gold( id );
Potem tylko przy formacie w stringu dajesz %d i w argumentach w odpowiednim miejscu wywołanie natywu. Uwaga ! Pluginy mana i złoto muszą być w plugins-codmod.ini nad QTM_CodMod.
#5
Posted 25.11.2012 19:29
Jutro dam 2x
bo wykorzystałem limit.

#6
Posted 26.11.2012 15:21
Zrobiłem jak mówiłeś, plik mana ładnie sie kompiluje lecz silnik już nie:
Tu plik .sma many.
Zobacz:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Zycie : %d | %i%%]^n[Mana: %d | Zloto: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, floatround(get_user_health(id)/maksymalne_zdrowie_gracza[id]*100), monety[id], zloto[id]); return PLUGIN_CONTINUE; }
Tu plik .sma many.
Zobacz:
Attached Files
#7
Posted 30.12.2012 18:32
Sorki ,że odświeżam ale znowu jest mi to potrzebne 
Tu errory:

Tu errory:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "mana" on line 960 Warning: Expression has no effect on line 960 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 960 Error: Invalid expression, assumed zero on line 960 Error: Too many error messages on one line on line 960 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\Rafałek\Pulpit\Prace\CodModMW3a\pack\cstrike\addons\amxmodx\scripting\QTM_CodMod.amx (compile failed).
#8
Posted 01.01.2013 17:39
ref
#9
Posted 02.01.2013 19:26
zamiast mana[id] daj cod_get_user_mana(id)
Daj znać czy działa.
Daj znać czy działa.
#10
Posted 05.01.2013 18:03
Dzięki kompiluje się sprawdzę na serwerze 
W hud jest:
[Mana: 0 | Zloto: 0]
Gdy zabije nie nalicza
System zlota i many daje w załączniku.

W hud jest:
[Mana: 0 | Zloto: 0]
Gdy zabije nie nalicza

System zlota i many daje w załączniku.
Attached Files
#11
Posted 07.01.2013 15:13
ref @
Also tagged with one or more of these keywords: cod nowy
Paczka perkow.perki Started by NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Started by NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasStarted by Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaStarted by Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDStarted by Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users