Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

[ROZWIĄZANE] Zadane obrażenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_kubek_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.11.2012 16:08

Witam, jak mniej więcej zrobić coś takiego, aby do tego pluginu:
#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >

new Float:Damage[33];
new Float:Xdamage[33];

new g_playersnum;

new const PLUGIN_VERSION[] = "1.0";


public plugin_init() {
register_plugin("My Damage", PLUGIN_VERSION, "Ortega");

register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" );
register_logevent( "EndRound", 2, "1=Round_End" );

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ForwardPlayerDmg", 1);

register_clcmd("say /me", "HookSay");
}

public ForwardPlayerDmg(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits) {

Damage[iAttacker] += fDamage;
floatround(Damage[iAttacker], floatround_floor);
}

public HookSay(id) {
if(Damage[id]) {
client_print(id, print_chat, "Zadales dotychczas %d obrazen.", Damage[id]);
}
else client_print(id, print_chat, "na razie nie zadales obrazen przeciwnikowi.");

return PLUGIN_HANDLED;
}

public NewRound() {
for(new id = 0; id<33; id++) {
Damage[id] = 0.0;
Xdamage[id] = 0.0;
}

g_playersnum = get_playersnum();
}

public EndRound( ) {

new k = 0; while( Damage[k] == Xdamage[k] ) k++;

SortFloats(Xdamage[k], 33, Sort_Descending);

for(new i = 0; i<33; i++) {

static szName[32];
get_user_name(i, szName, sizeof(szName)-1);

floatround(Xdamage[i], floatround_floor);

if( ( Xdamage[0] == Damage[i] ) && g_playersnum > 1 ) {
client_print(0, print_chat, "Najwiecej obrazen zadal %s (%d obrazen!).", szName[i], Xdamage[0] );
break;
}
}
}

Dorzucić, aby dawało jakiś bonus dla tej osoby, która wykonała największy damage w poprzedniej rundzie ?
Próbowałem wielu sposobów, lecz nie mogę się z tym uporać, dlatego proszę o pomoc. Będę wdzięczny.

Użytkownik kubek edytował ten post 24.11.2012 16:10


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.11.2012 18:46

http://amxx.pl/pastebin/5p0nmkykaggs/

Spróbuj :)
p.s jaki ty chcesz bonus?

Użytkownik HubertTM edytował ten post 24.11.2012 19:19

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Gość_kubek_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 24.11.2012 19:21

Działa jak należy, dzięki śliczne :)

#4 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 24.11.2012 20:29

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych