Menu w klasie.
Blondyna
23.11.2012
Cześć, chcę zrobić skill dla komandos.
Przejdę od razu do setna sprawy:
Po wybraniu klasy otwiera się menu:
(Menu mam już gotowe, wyświetlanie menu mam znaczy się.)
Teraz ,gdy gracz wybierze przykładowo blue knife, to dodaje mu +25 satystyk do siły.
Jak takie coś osiągnąć ;?
Przejdę od razu do setna sprawy:
Po wybraniu klasy otwiera się menu:
(Menu mam już gotowe, wyświetlanie menu mam znaczy się.)
public Komandos(id) { new menu = menu_create("Wybierz noz:", "Komandos_Handler") menu_additem(menu, "Blue Knife") menu_additem(menu, "Green Knife") menu_additem(menu, "Yellow Knife") menu_display(id, menu) }
Teraz ,gdy gracz wybierze przykładowo blue knife, to dodaje mu +25 satystyk do siły.
Jak takie coś osiągnąć ;?
glut
23.11.2012
Ja bym zrobił tak w cod_class_enabled dodałbym aby otwierało menu (zapisałbym do zmiennej żeby raz tylko się wybrało przy pierwszym)
Potem odczyt ze zmiennej nożna co kosa daje noi co runde by dawało
i To wszystko
Jeżeli nie wiesz to zrobię Ci przykład jak bd chciał
Potem odczyt ze zmiennej nożna co kosa daje noi co runde by dawało


glut
23.11.2012
http://amxx.pl/pastebin/1it02bd9y1og0/
Sprawdź powinno działać robiłem na szybko i dałem przykład na blue knife z yellow i green robisz tak samo.
Sprawdź powinno działać robiłem na szybko i dałem przykład na blue knife z yellow i green robisz tak samo.
Blondyna
23.11.2012
Dobrze jest?
public Nowa_Runda() { for(new id=1; id<33;id++) { if(ma_klase[id]) { raz++ if(raz == 1) { Komandos(id) } if(blue_knife[id]) { cod_get_user_health(id,cod_get_user_health(id)+25) } if(green_knife[id]): { cod_get_user_intelligence(id,cod_get_user_intelligence(id)+25) } if(yellow_knife[id]): { cod_get_user_trim(id,cod_get_user_trim(id)+25) } } }
glut
23.11.2012
Ta jeszcze na koniec rundy odejmuj
Żeby nie dawało co rundę bo bd miał z 500 po zakonczeniu mapy


Blondyna
23.11.2012
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "Komandos" on line 61 Error: Invalid expression, assumed zero on line 67 Warning: Loose indentation on line 71 Error: Invalid expression, assumed zero on line 71 Warning: Loose indentation on line 72 Warning: Loose indentation on line 78 Error: Invalid expression, assumed zero on line 78 Error: Undefined symbol "Koniec_Rundy" on line 78 Error: Invalid expression, assumed zero on line 88 Warning: Loose indentation on line 92 Error: Invalid expression, assumed zero on line 92 Warning: Loose indentation on line 93 Error: Invalid expression, assumed zero on line 100 Error: Undefined symbol "Komandos" on line 100 Error: Undefined symbol "id" on line 107 Warning: Expression has no effect on line 107 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 107 Error: Invalid expression, assumed zero on line 107 Error: Too many error messages on one line on line 107 Compilation aborted. 13 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\SeYo\Pulpit\Komandos\codclass_komandos.amx (compile failed).