←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Menu w klasie.

  • +
  • -
Blondyna - zdjęcie Blondyna 23.11.2012

Cześć, chcę zrobić skill dla komandos.
Przejdę od razu do setna sprawy:
Po wybraniu klasy otwiera się menu:

(Menu mam już gotowe, wyświetlanie menu mam znaczy się.)

public Komandos(id)
{
	    new menu = menu_create("Wybierz noz:", "Komandos_Handler")
    
	    menu_additem(menu, "Blue Knife")
	    menu_additem(menu, "Green Knife")
	    menu_additem(menu, "Yellow Knife")
	    menu_display(id, menu)
}

Teraz ,gdy gracz wybierze przykładowo blue knife, to dodaje mu +25 satystyk do siły.
Jak takie coś osiągnąć ;?
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 23.11.2012

ustaw natywami w Handlerze menu dodatkową Siłę.
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 23.11.2012

Ja bym zrobił tak w cod_class_enabled dodałbym aby otwierało menu (zapisałbym do zmiennej żeby raz tylko się wybrało przy pierwszym)

Potem odczyt ze zmiennej nożna co kosa daje noi co runde by dawało :) i To wszystko :) Jeżeli nie wiesz to zrobię Ci przykład jak bd chciał
Odpowiedz

  • +
  • -
Blondyna - zdjęcie Blondyna 23.11.2012


glut1997, poproszę przykład.
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 23.11.2012

http://amxx.pl/pastebin/1it02bd9y1og0/

Sprawdź powinno działać robiłem na szybko i dałem przykład na blue knife z yellow i green robisz tak samo.
Odpowiedz

  • +
  • -
Blondyna - zdjęcie Blondyna 23.11.2012

Dobrze jest?

public Nowa_Runda()
{    
    for(new id=1; id<33;id++)
    {
        if(ma_klase[id])
        {
            raz++
            if(raz == 1)
            {
                Komandos(id)
            }
            if(blue_knife[id])
            {
                cod_get_user_health(id,cod_get_user_health(id)+25)
            }
            if(green_knife[id]):
            {
                cod_get_user_intelligence(id,cod_get_user_intelligence(id)+25)
       		  }
       		  if(yellow_knife[id]):
            {
                cod_get_user_trim(id,cod_get_user_trim(id)+25)       	    
        }
    }
}
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 23.11.2012

Ta jeszcze na koniec rundy odejmuj :D Żeby nie dawało co rundę bo bd miał z 500 po zakonczeniu mapy :P
Odpowiedz

  • +
  • -
Blondyna - zdjęcie Blondyna 23.11.2012

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.

Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team



Error: Undefined symbol "Komandos" on line 61

Error: Invalid expression, assumed zero on line 67

Warning: Loose indentation on line 71

Error: Invalid expression, assumed zero on line 71

Warning: Loose indentation on line 72

Warning: Loose indentation on line 78

Error: Invalid expression, assumed zero on line 78

Error: Undefined symbol "Koniec_Rundy" on line 78

Error: Invalid expression, assumed zero on line 88

Warning: Loose indentation on line 92

Error: Invalid expression, assumed zero on line 92

Warning: Loose indentation on line 93

Error: Invalid expression, assumed zero on line 100

Error: Undefined symbol "Komandos" on line 100

Error: Undefined symbol "id" on line 107

Warning: Expression has no effect on line 107

Error: Expected token: ";", but found ")" on line 107

Error: Invalid expression, assumed zero on line 107

Error: Too many error messages on one line on line 107



Compilation aborted.

13 Errors.

Could not locate output file C:\Documents and Settings\SeYo\Pulpit\Komandos\codclass_komandos.amx (compile failed).

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 23.11.2012

sprawdź

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Blondyna - zdjęcie Blondyna 23.11.2012

Kompiluje idealnie, tylko na serwerze to mi nie działa.
Odpowiedz