Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] zwiekszona wytrzymalośc itemów dla danej klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 FarGoo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 22.11.2012 23:58

A więc tak zrobilem odrębne itemy dla danej klasy teraz chce aby wszystkie itemy dla tej klasy miały zwiekszoną wytrzymałość


//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 500 switch(rannum)


tutaj dodaje if'a ?

//Set durability, make this item dependant?

if(player_class[id] == Kaktus)
{
item_durability[id] = random_num(500,3000)
}

item_durability[id] = 500
switch(rannum)


na takie coś ? czy coś namieszałem ?


I jeszcze jedno jak mam zrobić aby item nie był dla Jednej klasy ale także i pozostałych lecz dla pozostałych klas był słabszy? nie chce tworzyć pdręnego case'a tylko zeby byl 1 item np

dla klasy dajmy na to "kaktus"
tworze item sobie z dmg dla tej klasy


więc


Case XX
{
if(player_class[id] == Kaktus)
{
player_item_name[id] = "DMG"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(3,7)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia+%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
}


jest teraz item dla danej klasy ok i jak teraz zrobić żeby ten item był również dla pozostałych klas tylko że z mocą player_b_damage[id] = random_num(1,3)??
Dołączona grafika

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 23.11.2012 10:59

Większa wytrzymałość dla danej klasy:
Spoiler



Różne moce itemów dla różnych klas:
Spoiler

Powinno działać i myślę, że tym razem nigdzie nie zrobiłem gafy :D
  • +
  • -
  • 1

#3 FarGoo

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:36
  • GG:
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 23.11.2012 11:22

okej dzięki :D nawet nie pomyślalem zeby tak zrobić :P
Dołączona grafika

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 23.11.2012 11:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych