//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 500 switch(rannum)
tutaj dodaje if'a ?
//Set durability, make this item dependant?
if(player_class[id] == Kaktus)
{
item_durability[id] = random_num(500,3000)
}
item_durability[id] = 500
switch(rannum)
na takie coś ? czy coś namieszałem ?
I jeszcze jedno jak mam zrobić aby item nie był dla Jednej klasy ale także i pozostałych lecz dla pozostałych klas był słabszy? nie chce tworzyć pdręnego case'a tylko zeby byl 1 item np
dla klasy dajmy na to "kaktus"
tworze item sobie z dmg dla tej klasy
więc
Case XX
{
if(player_class[id] == Kaktus)
{
player_item_name[id] = "DMG"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(3,7)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia+%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
}
jest teraz item dla danej klasy ok i jak teraz zrobić żeby ten item był również dla pozostałych klas tylko że z mocą player_b_damage[id] = random_num(1,3)??