Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podbijanie bytu [gracza]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#21 Krytykiewicz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Stąd
Offline

Napisano 22.11.2012 19:01

A skąd Ty możesz wiedzieć czy to jest możliwe czy nie. Testowałeś? Bo ja owszem, wszystkie wersje. Jeśli chcesz to sobie przetestuj jeśli mi nie wierzysz. Działa tylko jak gracz podskoczy.
  • +
  • -
  • 0

#22 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 22.11.2012 19:26

Testowałem mój kod, który wywoływałem za pomocą "radio3" i działa bez zarzutów więc nie wiem o czym mowa. Dobrze by było gdybyś pokazał swój kod..
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#23 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.11.2012 19:32

No właśnie nie ma różnicy, bo sprawdzałem i wszystkie kody działają wtedy, gdy gracz podskoczy. Twój też speedkill. Bardzo dziękuję za zaangażowanie i każda pomoc się dla mnie liczy ! :)

Ale tutaj nie chodzi o taką różnicę.

Spróbuj tego
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0");
}

public Damage(id) {
if(is_user_alive(id)) {
new kid = get_user_attacker(id);
if(is_user_connected(kid) && get_user_team(id) != get_user_team(kid)) {
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
}

lub tego
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0");
}

public Damage(id) {
if(is_user_alive(id)) {
new kid = get_user_attacker(id);
if(is_user_connected(kid) && get_user_team(id) != get_user_team(kid)) {
set_task(0.1, "UderzGracza", id);
}
}
}

public UderzGracza(id) {
if(is_user_alive(id)) {
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}

W obydwu pluginach możesz próbować też zamieniać += na = i sprawdzić jak będzie działać (bo tutaj będzie różnica).
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#24 Krytykiewicz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Stąd
Offline

Napisano 22.11.2012 19:59

Testowałem mój kod, który wywoływałem za pomocą "radio3" i działa bez zarzutów więc nie wiem o czym mowa. Dobrze by było gdybyś pokazał swój kod..


Jeśli chcesz, to możesz wpaść na mój serwer testowy ;) Tylko na PW wyraź chęć i możemy poprzez STEAM się skontaktować.

@@sebul, zaraz przetestuję.

Sebul, genialny jesteś, ten drugi kod działa, ale ale ale! Już wiem dlaczego pewnie poprzednie wersje nie działały. damage_control koliduje i gryzie się. Gdy włączam ten plugin, to ten pierwszy kod nie działa w ogóle sebula, a ten drugi działa gdy gracz podskoczy, natomiast gdy wywalę plugin damage_control to ten pierwszy kod nadal nie działa, a drugi działa niezależnie czy gracz podskoczy czy nie. Więc teraz kwestia tego, że dla danej broni inny odrzut, a dla knife w ogóle nie ma.

Użytkownik Krytykiewicz edytował ten post 22.11.2012 19:37

  • +
  • -
  • 0

#25 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 22.11.2012 20:03

Wyłącz ten plugin damage_control, i sprawdź ten kod co podałem Ci go na poprzedniej stronie ;)

Jak testowałem, to dla noża działał.
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#26 Krytykiewicz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Stąd
Offline

Napisano 22.11.2012 20:09

Nie, nie działa nawet przy wyłączonym damage_control.

W dalszym ciągu apeluję o to jak zrobić, aby dla danej broni mniej/wyżej podbijało oraz żeby to działało z damage_control [ kod drugi sebula ].
Bardzo Was kochani proszę, jesteście moją nadzieją :)

Użytkownik Krytykiewicz edytował ten post 22.11.2012 20:11

  • +
  • -
  • 0

#27 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.11.2012 20:23

Inne kody mogą nie działać, bo po prostu po zadaniu obrażeń także zmienia się velocity gracza, dlatego w moim drugim kodzie jest task. A co do pluginu damage_control, to jeśli zmienia on velocity gracza, to musisz podać jego kod, może coś da się zrobić.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#28 Krytykiewicz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Stąd
Offline

Napisano 22.11.2012 20:43

Udało się, naprawiłem sam. Nie trzeba było nic ingerować w damage_control. Poprawiłem nieco Twój plugin sebul, aby dostosować pod biohazard. Dzięki serdeczne, a teraz tylko trzeba zrobić, że dla danej broni inne podbijanie.
  • +
  • -
  • 0

#29 K!113r

    Teraz to chyba Sławek kek

  • Power User

Reputacja: 387
Wszechpomocny

  • Postów:868
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 22.11.2012 21:01

http://amxx.pl/dokum...get-user-weapon + warunek dla danej broni (CSW_*)
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#30 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 99
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 22.11.2012 21:12

Sprawdź



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0");
}

public Damage(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new kid = get_user_attacker(id);
if(is_user_connected(kid) && get_user_team(id) != get_user_team(kid))
set_task(0.1, "UderzGracza", id);
}
}

public UderzGracza(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += PobierzSileDlaBroni(id, get_user_weapon(id));
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}

public PobierzSileDlaBroni(id, bron)
{
new Float:sila;
switch(bron)
{
case CSW_KNIFE: sila = random_float(285.0, 300.0);// Tu dodajesz bronie i wartosci dla niej
case CSW_AK47: sila = random_float(245.0, 265.0);
case CSW_M4A1: sila = random_float(256.0, 275.0);
default: sila = random_float(265.0,285.0); // Jesli gracz nie ma broni z wyżej wymienionych to jaka sile ma ustawic
}
return sila;
}

Użytkownik Pan PrO edytował ten post 22.11.2012 21:13

  • +
  • -
  • 0

#31 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.11.2012 21:25

Udało się, naprawiłem sam. Nie trzeba było nic ingerować w damage_control. Poprawiłem nieco Twój plugin sebul, aby dostosować pod biohazard. Dzięki serdeczne, a teraz tylko trzeba zrobić, że dla danej broni inne podbijanie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"

new const Float:g_sila[][] = {
{250.0,300.0},
{260.0,300.0},
{270.0,300.0},
{280.0,300.0}
}
// w tabeli g_sila ma być 31 elementów (wierszów)

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0");
}

public Damage(id) {
if(is_user_alive(id)) {
new weapon, kid = get_user_attacker(id, weapon);
if(is_user_connected(kid) && get_user_team(id) != get_user_team(kid)) {
new data[2];
data[0] = kid;
data[1] = weapon;
set_task(0.1, "UderzGracza", id, data, 2);
}
}
}

public UderzGracza(data[2], id) {
if(is_user_alive(id)) {
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += random_float(g_sila[data[1]][0],g_sila[data[1]][1]);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}

Tylko uzupełnij sobie tablicę "g_sila".
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#32 Krytykiewicz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Stąd
Offline

Napisano 22.11.2012 21:44

Pan PrO - chciałem optymalnie. W takowy sposób sam bym sobie to zrobił, ale wole optymalnie jak tak sebul.

Co do uzupełnienia, to rozumiem, iż kolejność broni jest taka: http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/ ? Chciałbym też ominąć odpychania, np. granat czy też nóż. Zostawić po prostu puste pole poprzez _ ?
sebul (22.11.2012 21:46):
Tak

Użytkownik Krytykiewicz edytował ten post 22.11.2012 21:46

  • +
  • -
  • 0

#33 Krytykiewicz

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Stąd
Offline

Napisano 22.11.2012 23:33

Zrobiłem tak:



new const Float:g_sila[][] = {
{}, // NULL
{5.0,50.0}, // CSW_P228
{}, // NULL
{50.0,150.0}, // CSW_SCOUT
{}, // CSW_HEGRENADE
{25.0,50.0}, // CSW_XM1014
{}, // CSW_C4
{250.0,300.0}, // CSW_MAC10
{250.0,300.0}, // CSW_AUG
{}, // CSW_SMOKEGRENADE
{250.0,300.0}, // CSW_ELITE
{250.0,300.0}, // CSW_FIVESEVEN
{250.0,300.0}, // CSW_UMP45
{250.0,300.0}, // CSW_SG550
{250.0,300.0}, // CSW_GALIL
{250.0,300.0}, // CSW_FAMAS
{250.0,300.0}, // CSW_USP
{250.0,300.0}, // CSW_GLOCK18
{1500.0,2000.0}, // CSW_AWP
{250.0,300.0}, // CSW_MP5NAVY
{250.0,300.0}, // CSW_M249
{250.0,300.0}, // CSW_M3
{250.0,300.0}, // CSW_M4A1
{250.0,300.0}, // CSW_TMP
{600.0,1300.0}, // CSW_G3SG1
{}, // CSW_FLASHBANG
{250.0,300.0}, // CSW_DEAGLE
{250.0,300.0}, // CSW_SG552
{250.0,300.0}, // CSW_AK47
{}, // CSW_KNIFE
{250.0,300.0} // CSW_P90
}


kolejność wzięta z bio_knockaback -> http://amxx.pl/topic...-bio-knockback/ i niestety nie jest to poprawne. Mówiłeś, że 31 tablic musi być, tutaj właśnie jest 31. Dodatkowo jak zrobię "_" zamiast { } to wywala błąd.
  • +
  • -
  • 0

#34 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.11.2012 00:03

Nie możesz robić tak
{},

jak już to
{0.0,0.0},

A funkcję
public UderzGracza(data[2], id) {
if(is_user_alive(id)) {
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += random_float(g_sila[data[1]][0],g_sila[data[1]][1]);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}

możesz zamienić na
public UderzGracza(data[2], id) {
if(is_user_alive(id) && g_sila[data[1]][1] > 0) {
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += random_float(g_sila[data[1]][0],g_sila[data[1]][1]);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych