Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Podbijanie bytu [gracza]
#21
Napisano 22.11.2012 19:01
#23
Napisano 22.11.2012 19:32
Ale tutaj nie chodzi o taką różnicę.No właśnie nie ma różnicy, bo sprawdzałem i wszystkie kody działają wtedy, gdy gracz podskoczy. Twój też speedkill. Bardzo dziękuję za zaangażowanie i każda pomoc się dla mnie liczy !
Spróbuj tego
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0");
}
public Damage(id) {
if(is_user_alive(id)) {
new kid = get_user_attacker(id);
if(is_user_connected(kid) && get_user_team(id) != get_user_team(kid)) {
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
}
lub tego
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0");
}
public Damage(id) {
if(is_user_alive(id)) {
new kid = get_user_attacker(id);
if(is_user_connected(kid) && get_user_team(id) != get_user_team(kid)) {
set_task(0.1, "UderzGracza", id);
}
}
}
public UderzGracza(id) {
if(is_user_alive(id)) {
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
W obydwu pluginach możesz próbować też zamieniać += na = i sprawdzić jak będzie działać (bo tutaj będzie różnica).
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#24
Napisano 22.11.2012 19:59
Testowałem mój kod, który wywoływałem za pomocą "radio3" i działa bez zarzutów więc nie wiem o czym mowa. Dobrze by było gdybyś pokazał swój kod..
Jeśli chcesz, to możesz wpaść na mój serwer testowy Tylko na PW wyraź chęć i możemy poprzez STEAM się skontaktować.
@@sebul, zaraz przetestuję.
Sebul, genialny jesteś, ten drugi kod działa, ale ale ale! Już wiem dlaczego pewnie poprzednie wersje nie działały. damage_control koliduje i gryzie się. Gdy włączam ten plugin, to ten pierwszy kod nie działa w ogóle sebula, a ten drugi działa gdy gracz podskoczy, natomiast gdy wywalę plugin damage_control to ten pierwszy kod nadal nie działa, a drugi działa niezależnie czy gracz podskoczy czy nie. Więc teraz kwestia tego, że dla danej broni inny odrzut, a dla knife w ogóle nie ma.
Użytkownik Krytykiewicz edytował ten post 22.11.2012 19:37
#25
Napisano 22.11.2012 20:03
Jak testowałem, to dla noża działał.
If you can dream it, you can do it.
#26
Napisano 22.11.2012 20:09
W dalszym ciągu apeluję o to jak zrobić, aby dla danej broni mniej/wyżej podbijało oraz żeby to działało z damage_control [ kod drugi sebula ].
Bardzo Was kochani proszę, jesteście moją nadzieją
Użytkownik Krytykiewicz edytował ten post 22.11.2012 20:11
#27
Napisano 22.11.2012 20:23
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#28
Napisano 22.11.2012 20:43
#29
Napisano 22.11.2012 21:01
DarkGL to mój autorytet.
skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować
#30
Napisano 22.11.2012 21:12
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0");
}
public Damage(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new kid = get_user_attacker(id);
if(is_user_connected(kid) && get_user_team(id) != get_user_team(kid))
set_task(0.1, "UderzGracza", id);
}
}
public UderzGracza(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += PobierzSileDlaBroni(id, get_user_weapon(id));
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
public PobierzSileDlaBroni(id, bron)
{
new Float:sila;
switch(bron)
{
case CSW_KNIFE: sila = random_float(285.0, 300.0);// Tu dodajesz bronie i wartosci dla niej
case CSW_AK47: sila = random_float(245.0, 265.0);
case CSW_M4A1: sila = random_float(256.0, 275.0);
default: sila = random_float(265.0,285.0); // Jesli gracz nie ma broni z wyżej wymienionych to jaka sile ma ustawic
}
return sila;
}
Użytkownik Pan PrO edytował ten post 22.11.2012 21:13
#31
Napisano 22.11.2012 21:25
Udało się, naprawiłem sam. Nie trzeba było nic ingerować w damage_control. Poprawiłem nieco Twój plugin sebul, aby dostosować pod biohazard. Dzięki serdeczne, a teraz tylko trzeba zrobić, że dla danej broni inne podbijanie.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
new const Float:g_sila[][] = {
{250.0,300.0},
{260.0,300.0},
{270.0,300.0},
{280.0,300.0}
}
// w tabeli g_sila ma być 31 elementów (wierszów)
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0");
}
public Damage(id) {
if(is_user_alive(id)) {
new weapon, kid = get_user_attacker(id, weapon);
if(is_user_connected(kid) && get_user_team(id) != get_user_team(kid)) {
new data[2];
data[0] = kid;
data[1] = weapon;
set_task(0.1, "UderzGracza", id, data, 2);
}
}
}
public UderzGracza(data[2], id) {
if(is_user_alive(id)) {
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += random_float(g_sila[data[1]][0],g_sila[data[1]][1]);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
Tylko uzupełnij sobie tablicę "g_sila".
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#32
Napisano 22.11.2012 21:44
Co do uzupełnienia, to rozumiem, iż kolejność broni jest taka: http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/ ? Chciałbym też ominąć odpychania, np. granat czy też nóż. Zostawić po prostu puste pole poprzez _ ?
Użytkownik Krytykiewicz edytował ten post 22.11.2012 21:46
#33
Napisano 22.11.2012 23:33
new const Float:g_sila[][] = {
{}, // NULL
{5.0,50.0}, // CSW_P228
{}, // NULL
{50.0,150.0}, // CSW_SCOUT
{}, // CSW_HEGRENADE
{25.0,50.0}, // CSW_XM1014
{}, // CSW_C4
{250.0,300.0}, // CSW_MAC10
{250.0,300.0}, // CSW_AUG
{}, // CSW_SMOKEGRENADE
{250.0,300.0}, // CSW_ELITE
{250.0,300.0}, // CSW_FIVESEVEN
{250.0,300.0}, // CSW_UMP45
{250.0,300.0}, // CSW_SG550
{250.0,300.0}, // CSW_GALIL
{250.0,300.0}, // CSW_FAMAS
{250.0,300.0}, // CSW_USP
{250.0,300.0}, // CSW_GLOCK18
{1500.0,2000.0}, // CSW_AWP
{250.0,300.0}, // CSW_MP5NAVY
{250.0,300.0}, // CSW_M249
{250.0,300.0}, // CSW_M3
{250.0,300.0}, // CSW_M4A1
{250.0,300.0}, // CSW_TMP
{600.0,1300.0}, // CSW_G3SG1
{}, // CSW_FLASHBANG
{250.0,300.0}, // CSW_DEAGLE
{250.0,300.0}, // CSW_SG552
{250.0,300.0}, // CSW_AK47
{}, // CSW_KNIFE
{250.0,300.0} // CSW_P90
}
kolejność wzięta z bio_knockaback -> http://amxx.pl/topic...-bio-knockback/ i niestety nie jest to poprawne. Mówiłeś, że 31 tablic musi być, tutaj właśnie jest 31. Dodatkowo jak zrobię "_" zamiast { } to wywala błąd.
#34
Napisano 23.11.2012 00:03
{},
jak już to
{0.0,0.0},
A funkcję
public UderzGracza(data[2], id) {
if(is_user_alive(id)) {
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += random_float(g_sila[data[1]][0],g_sila[data[1]][1]);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
możesz zamienić na
public UderzGracza(data[2], id) {
if(is_user_alive(id) && g_sila[data[1]][1] > 0) {
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += random_float(g_sila[data[1]][0],g_sila[data[1]][1]);
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
}
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych