Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem Anty-Rush 2.6

anty-rush 2.6 anty-rush_2.6 problem

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 volverin3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 19.11.2012 20:32

Witam,
Mam problem dotyczący pluginu "Anty_rush_2.6", a mianowicie:
Linie rushu są jak najbardziej, ale przy pracy zespołowej, minimum dwóch osób da się wypchnąć za linie rushu.
Czy jest możliwość jakoś przerobienia ów pluginu, bądź jakaś inna opcja, aby ludzie nie "bugowali" Anty-rushu?

Proszę o pomoc i z góry dziękuję za jakiekolwiek rozwiązania.

@Dodatki
- Link do oficjalnego pluginu
http://amxx.pl/topic...linie-na-ziemi/
został on delikatnie zmodyfikowany, gdyż bugował się, nie włączał, lagował.
- Link do przeróbek
http://amxx.pl/topic...-blad-antyrush/
  • +
  • -
  • 0

#2 thomas

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 55
Pomocny

  • Postów:265
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 19.11.2012 21:03

Tam chyba mogłeś w configu ustawić że jak ktoś spróbuje wejść to mu zabiera hp, graczom się odechce
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#3 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 19.11.2012 22:45

Chodziło mi bardziej o to, żeby była i linia rushu narysowana (odpycha graczy), a jak zbugują i przejdą, to zabiera im hp po ileś tam na sekundę lub ciska w nich piorunem :P
Antyrush niezaznaczony liniami odpychającymi, zabijający odpycha ludzi z serwera, chyba sam rozumiesz.
  • +
  • -
  • 0

#4 volverin3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:75
  • GG:
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 21.11.2012 20:30

Skoro zainteresowanie i pomoc na forum jest znikome, proszę o zamknięcie tematu, co będzie temat sam siedział.
  • +
  • -
  • 0

#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 21.11.2012 21:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: anty-rush, 2.6, anty-rush_2.6, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych