Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse

Zdjęcie

Anti Ping V2.1 By $kyL0n

• Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

Admin :)

• Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

Napisano 17.11.2012 10:37

Function:This plugin Anti-Ping, much like the hpk.amxx, but improved somewhat, with a few other features, making it easier for admins control ping on their servers. The plugin includes new types of messages (via HUD - colored -) and sounds when someone exceeds the value set by the admin when a player is kicked, and also when a player enters the server, a warning sound, similar to what sXe the shows when someone connects to the server.To download the plugin, click here.To download the sounds, click here.Commands:ap_max x (default 200) adjustment here the maximum allowed ping in svap_check x (default 12) checks the player (ping id)ap_teste x (default 5) tests the ping jogdor (it really kikca for you if your ping is high) ap_atraso x (deafult 60) 60 sec before you kick the lagger Attached Files Dołączona grafika anti-ping.amxx (8.2 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych