Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

pluginu runda

modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 16.11.2012 21:07

Dało by się przerobić ten plugin aby liczył rundy dopiero po rozgrzewce ?


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"
new rounds, hudhandler
public plugin_init()
{
	    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	   
	    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
	   
	    register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
			   
	    register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/)
	   
	    hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public round_end()
{
	    rounds ++
}
public restart_roundsnum()
{
	    rounds = 0
}
public client_spawn(id)
{	  
	    set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)
	   
	    ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)  

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 17.11.2012 09:04

Dodaj to do swojego pluginu, oraz sprawdź czy zadziała ;)
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "TextMsg");
public TextMsg(){       
	new g_Message[32]; 
	get_msg_arg_string(2, g_Message, charsmax(g_Message));
	
	if(equal(g_Message, "#Game_will_restart_in")){
		rounds = 0;
	}
}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 17.11.2012 14:43

OKi dziś wieczorem dodam i dam znać czy działa :D
  • +
  • -
  • 0

#4 LionHeart

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:332
  • GG:
  • Imię:Grzegorz
  • Lokalizacja:Miechów
Offline

Napisano 27.12.2012 21:43

Generalnie działa. Czasem tylko sie myli o 1 runde jak ktos wygra na rozgrzewce.
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.12.2012 00:10

Problem może występować, gdy runda zakończy się między końcem rozgrzewki, a początkiem nowej rundy.
Pomóc może albo
register_logevent("roundEnd", 2, "1=Game_Commencing");
albo iknrementacja wartości rundy przy nowej rundzie, a nie przy jej końcu.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych