Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Krótkie pytanie o dzwieki mp3 w pluginie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 jSq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:195
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 15.11.2012 14:54

Czy majać zainstalowany na serwerze plugin zombie plague advance to tam w sciezkach do dzwiekow sa tylko formaty wav. A ja chcialbym wstawic zamiast nich swoje dzwieki w formacie mp3? Tylko pytanie czy będą one prawidłowo działały?
  • +
  • -
  • 0

#2 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.11.2012 20:28

Jak zamienisz wszystkie ścieżki(tak samo nazwę pliku) na poprawne a przy client cmd, przykładowo będziesz miał tak:

client_cmd(0, "spk", "sound/misc/PIOSENKA.MP3")


To zamieniaj to na mniej więcej takie coś:

client_cmd(0, "mp3 play", "sound/misc/PIOSENKA.MP3")


To zadziała.

Użytkownik `NN edytował ten post 15.11.2012 20:29

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#3 nPaul

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:United Kingdom / Hereford
Offline

Napisano 15.11.2012 20:38

Zamiast
client_cmd(0, "spk", "sound/misc/PIOSENKA.MP3")
Może być funkcja emit_soundI nie wiem czy takie coś jak NN podał zadziała bo powinno chyba być jak już to tak:
client_cmd(0, "spk %s", "sound/misc/PIOSENKA.MP3");client_cmd(0, "mp3 play %s", "sound/misc/PIOSENKA.MP3");
albo po prostu:
client_cmd(0, "spk sound/misc/PIOSENKA.MP3");client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/PIOSENKA.MP3");

Użytkownik Paulstudio edytował ten post 15.11.2012 21:05

  • +
  • -
  • 1

#4 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.11.2012 23:13

Tak mój błąd

client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/PIOSENKA.MP3")

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#5 jSq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:195
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 15.11.2012 23:18

Nie zrozumieliśmy się po podmieniłem scieżki z plików gdzie były wavy na mp3 i czy będa działać a chodzi konkretnie o linijki : ZOMBIE WIN, HUMAN WIN, WIN NO ONE
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#6 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.11.2012 00:50

Jeśli w *.sma nic nie zmieniłeś, to to nie zadziała.
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#7 jSq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:195
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 16.11.2012 12:56

a w którym .sma mam zmienić i co żeby zadziałało?
  • +
  • -
  • 0

#8 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 16.11.2012 15:31

Do głównego silnika tego ZM'a (?), nie wiem który to plik, szukaj po sma coś w stylu

client_cmd(0, 


albo

client_cmd(id, 


albo jakąkolwiek inną frazę, która ułatwi Ci znalezienie odpowiedniego fragmentu w sma
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#9 jSq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:195
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:tak
Offline

Napisano 16.11.2012 15:50

Znalazło to client_cmd(0,... Coś takiego :

// Play it on clients
if (ismp3)
client_cmd(0, "mp3 play ^"sound/%s^"", sound)
else
PlaySound(sound)

// Set the task for when the sound is done playing
set_task(float(duration), "ambience_sound_effects", TASK_AMBIENCESOUNDS)
}

// Ambience Sounds Stop Task
ambience_sound_stop()
{
client_cmd(0, "mp3 stop; stopsound")
}


I co dalej?
(17.11.2012 18:01):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 17.11.2012 18:00
Zamiana znacznika QUOTE na SMA

  • +
  • -
  • 0

#10 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.11.2012 18:14

Tutaj stock z kodu R3Xa, przyda się:
play(id,const sound[])
{
new end=strlen(sound)-4;
if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
else
client_cmd(id, "speak %s",sound);
}


#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 17.11.2012 18:14

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPytania




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych