Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wyłapanie czy gracz ma perk

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 14.11.2012 20:59

Jak ma wyglądać funkcja dzięki której wyłapie perk? Dodam, że mam więcej perków niż 1, więc :
cod_get_user_perk

Ma więcej o 1 argument, który zwraca liczbę perków.
Próbowałem wielu rzeczy, lecz bez efektu.

@Edit: Dokładnie rzecz ujmując chcę sprawdzić czy Gracz NIE ma perku na danym slocie.

Użytkownik ViHuRa edytował ten post 14.11.2012 21:15

  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#2 JabLuszko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:126
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.11.2012 15:35

Porównujesz cod_get_user_perk(id, parametry_jakie_tam_masz, numer_slotu) z cod_get_perkid("Brak") - czy co tam masz ustawione.
Jak jest true, to nie ma perku na tym slocie, jak jest false to ma.

if (cod_get_user_perk(victim, 0, 0) == cod_get_perkid("Brak")) { tutaj coś } 

  • +
  • -
  • 0

#3 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 15.11.2012 17:30

Niestety nie kompiluje się z powodu wartości perku, która u ciebie wynosi 0. Jeśli zamiast wartości dam "_", to zawsze funkcja działa nie zależnie czy dana osoba ma perk czy nie.
public LosowyPerk(id)
{
if(!is_user_connected(id))
  return HAM_IGNORED;

if (cod_get_user_perk(id, _, 0) == cod_get_perkid("Brak"))
   cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
else if(cod_get_user_perk(id, _, 1) == cod_get_perkid("Brak"))
   cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
else
  client_print(id, print_chat, "[Sklep] Wyrzuc jeden z perkow, aby zrobic miejsce.");
return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik ViHuRa edytował ten post 15.11.2012 17:33

  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#4 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 15.11.2012 18:16

Sprawdź.



public LosowyPerk(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new wartosc;
if(cod_get_user_perk(id, wartosc, 0) == cod_get_perkid("Brak"))
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
else
{
if(cod_get_user_perk(id, wartosc, 1) == cod_get_perkid("Brak"))
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
}
if(cod_get_user_perk(id, wartosc, 0) == cod_get_perkid("Brak") && cod_get_user_perk(id, wartosc, 1) == cod_get_perkid("Brak"))
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Wyrzuc jeden z perkow, aby zrobic miejsce.");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 15.11.2012 19:13

Dalej nie działa. Zawsze podmienia 1 perk.

Użytkownik ViHuRa edytował ten post 15.11.2012 19:15

  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych