Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie jak używać submodeli?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 14.11.2012 16:05

Witam, tak jak w temacie mam pytanie, jak używać submodeli ja w swoim przypadku dodałem do pluginu tak:

cs_set_user_model(id, "MDL_TESTOWY")
set_pev(id, pev_skin, 2);


Ale model postaci jest domyślny tzn domyślny model z cs
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#2 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 14.11.2012 16:09

I masz już całkowity zestaw funkcji, liczba 2 to numer submodelu.
Submodele indeksowane są od 0, lecz pierwszy submodel (jego indeks = 0) jest pusty, czyli praktycznie zaczynamy od 1.
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#3 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 14.11.2012 16:12

Wiem wiem, że 0 to 1, 1 to 2 itd. Ale chodzi że jest domyślny model z cs a nie taki jak ja chce
  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#4 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 14.11.2012 18:32

0 to 1?! 0 teoretycznie nie ma, praktycznie musi być jako pusty submodel, czyli używasz kolejnego jakim jest 1. Modele standardowe są raczej zbudowane z 2 submodeli (no i ten pusty), 2 to jest raczej paka/defuse.

Przykład prostego wykorzystania submodeli http://amxx.pl/topic...jace-submodele/
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#5 Andrzejek

    Ucze się :]

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 131
Zaawansowany

  • Postów:1300
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 15.11.2012 01:11

Chce użyć modeli więźnia z tego moda Cypisa: http://amxx.pl/topic...d-104-by-cypis/

Ale on używa cs_player_models_api

A tutaj w tych modelach: http://amxx.pl/topic...lbreak-extreme/

np.

set_user_info(id, "model", "jbemodel")
entity_set_int(id, EV_INT_body, 2)

  • +
  • -
  • 0

Mam do sprzedania pluginy AMXX pod serwery typu, JB, ONLY DD2, ZOMBIE, COD MOD, DR i inne...

 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a), napisz na PW lub GG 42384104


#6 K!113r

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 385
Wszechpomocny

  • Postów:865
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb.
Offline

Napisano 15.11.2012 08:27

Ja już Ciebie nie rozumiem, najpierw standardowy model, a nagle okazało się że to model z jb. Nie wiem jak używa Cypis w swoim modzie, natomiast w Jb Extreme Ci mogę powiedzieć tyle:
(tutaj numer submodelu, czyli do użycia będzie set_pev(id, pev_body, numer_podany_nizej) )
1 - simon
2 - więzień
3 - zwykły strażnik

Tam jeszcze użyte są skiny postaci? Też Ci je opisać?
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.

skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować skomplikować


#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 15.11.2012 16:19

Ja już Ciebie nie rozumiem, najpierw standardowy model, a nagle okazało się że to model z jb


jedyny komentarz to ja pier**le naucz sie czytac przeciez od początku pisał ze model bierze niestandardowy a ustawia sie mu standardowy
  • +
  • -
  • -3
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych