Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[Problem] Nie ma EXP'a za zabójstwo.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 13.11.2012 17:12

Witam, potrzebuję pewnej pomocy. Otóż wgrałem do .SMA Asystę i Zemstę, lecz nie działa mi teraz EXP za zabójstwo, dostaje 4xp przy cvarze ustawionym na 10 (prawdopodobnie exp dostaje tylko za obrażenia). Asysta i zemsta działają.

Tutaj zamieszczam kod funkcji Death() (więcej chyba nie potrzeba):
w plugin init: register_event("DeathMsg", "Death", "a");
public Death()
{
new iAttacker = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new iHeadshot = read_data(3);

if(!is_user_alive(iAttacker) || !is_user_connected(iVictim))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(g_PlayerClass[iAttacker])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(iAttacker == iVictim)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(iAttacker) == get_user_team(iVictim))
{
g_PlayerExp[iAttacker]-=KILL_XP;
set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.30, 1, 3.0, 3.0);
ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, " Zdrada!^n+%i", -1*KILL_XP);
}
else
{
if(get_user_team(iAttacker) == 2 && g_CtFrags < 150)
{
g_CtFrags += 1;
}
else if(get_user_team(iAttacker) == 1 && g_CtFrags < 150)
{
g_TtFrags += 1;
}


new ExpAmount = 0;

if(iHeadshot)
ExpAmount+=HS_XP;
else
ExpAmount+=KILL_XP;

for(new iAttackerID=1; iAttackerID<=32; iAttackerID++)
{
if(g_PlayerAssist[iAttackerID][iVictim] && iAttacker != iAttackerID && is_user_connected(iAttackerID) && g_PlayerClass[iAttackerID])
{
g_PlayerExp[iAttackerID] += ASSIST_XP;
set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.30, 1, 3.0, 3.0);
ShowSyncHudMsg(iAttackerID, g_SyncHudObj2, " Asysta!^n+%i", ASSIST_XP);
}
g_PlayerAssist[iAttackerID][iVictim] = false;
SprawdzPoziom(iAttackerID);
}

if(iAttacker && iVictim)
{
g_PlayerPayback[iVictim] = iAttacker;

if(g_PlayerPayback[iAttacker] && g_PlayerPayback[iAttacker] == iVictim)
{
ExpAmount += PAYBACK_XP;
g_PlayerPayback[iAttacker] = 0;
}
}

if(g_PlayerRole[iVictim] == HOSTAGE_RESCUER)
{
ExpAmount += KILL_XP+15;
ColorChat(iAttacker, GREEN, "[%s] Otrzymales^x03 %d^x01 doswiadczenia za zabicie ratownika.", TAG, KILL_XP+15);
}
else if(g_PlayerRole[iVictim] == BOMB_DEFUSER)
{
ExpAmount += KILL_XP+15;
ColorChat(iAttacker, GREEN, "[%s] Otrzymales^x03 %d^x01 doswiadczenia za zabicie rozbrajajacego.", TAG, KILL_XP+15);
}
else if(g_PlayerRole[iVictim] == BOMB_PLANTER)
{
ExpAmount += KILL_XP+15;
ColorChat(iAttacker, GREEN, "[%s] Otrzymales^x03 %d^x01 doswiadczenia za zabicie podkladajacego.", TAG, KILL_XP+15);
}

else if(g_PlayerRole[iVictim] == BOMB_CARRIER)
{
ExpAmount += KILL_XP+15;
ColorChat(iAttacker, GREEN, "[%s] Otrzymales^x03 %d^x01 doswiadczenia za zabicie niosacego bombe.", TAG, KILL_XP+15);
}
g_PlayerRole[iVictim] = 0;

if(g_PlayerIsVip[iAttacker])
{

g_PlayerExp[iAttacker]+=ExpAmount*2;

set_hudmessage(255, 212, 0, -1.0, 0.30, 1, 3.0, 3.0);
if(g_PlayerPayback[iAttacker] == 1)
ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj," Zemsta^n+%i", ExpAmount*2);
else if(g_PlayerPayback[iAttacker] == 0)
ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, " %s^n+%i", iHeadshot ? "Headshot!" : "Zabojstwo!", ExpAmount*2);
}
else
{
g_PlayerExp[iAttacker]+=ExpAmount;
if(g_PlayerPayback[iAttacker] == 1)
ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj," Zemsta^n+%i", ExpAmount);
else if(g_PlayerPayback[iAttacker] == 0)
ShowSyncHudMsg(iAttacker, g_SyncHudObj, " %s^n+%i", iHeadshot ? "Headshot!" : "Zabojstwo!", ExpAmount);
}
}
Sprawdz();
SprawdzPoziom(iAttacker);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych