Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie ma grawitki po użyciu spadochronu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 konieczko98

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 13.11.2012 11:42

Witajcie mam server Paintball. Na serwerze mam vipy, wgrałem spadochron i jak się go użyje to nie działa grawitacja Vip,Dałby rade ktoś go przerobić by działał ? oto link do pluginu którego użyelm [grawitacja vipa wynosi 500]

http://amxx.pl/topic...hron-parachute/
czekam na pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 14.11.2012 15:29

refresh
  • +
  • -
  • 0

#3 Emil29

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:164
  • GG:
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Okolice Radomia
Offline

Napisano 14.11.2012 15:39

To jest standardowy bug. Najlepiej usuń spadochron z serwa i nie będzie tego problemu ;)

To jest standardowy bug. Najlepiej usuń spadochron z serwa i nie będzie tego problemu ;)
Tworzę Klasy, Klasy z awansami, Perki, Modele i paczki AMXX za niewielką opłatę. Na pytania odpowiadam darmowo.
Za Sms o wartości 2,46 zł wykonam ci 3 klasy lub 6 perków prywatnie.

Zainteresowany? Pisz na GG 5866230
Mini Shop JailBreak -- 100% --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/

#4 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 14.11.2012 17:54

ale mi zależy by był bo ludzie chcą
  • +
  • -
  • 0

#5 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.11.2012 00:16

To byś musiał 2 pluginy ze sobą połączyć w 1.

Użytkownik `NN edytował ten post 15.11.2012 00:16

  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#6 Pan PrO

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:PC
Offline

Napisano 15.11.2012 17:51

Sprawdź.

Załączony plik  parachute.sma   6,04 KB  8 Ilość pobrań
  parachute.amxx
  • +
  • -
  • 0

#7 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 15.11.2012 18:12

crash po wgraniu
  • +
  • -
  • 0

#8 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 17.11.2012 20:23

refresh
  • +
  • -
  • 0

#9 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 19.11.2012 18:49

refresh
  • +
  • -
  • 0

#10 MaxiKINGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:307
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 19.11.2012 19:04


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled

public plugin_precache()
   precache_model("models/parachute.mdl")

public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^
pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")

register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
register_cvar("gravitacja_vipa", "0.65") 
//Setup jtp10181 CVAR
new cvarString[256], shortName[16]
copy(shortName,15,"chute")

register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

if (strlen(cvarString) == 0)
{
formatex(cvarString,255,shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
}

public client_connect(id)
  parachute_reset(id)

public client_disconnect(id)
  parachute_reset(id)

public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))
para_ent[id] = 0
}
has_parachute[id] = true;
}


public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
 remove_entity(para_ent[id])
}

if (is_user_alive(id))
 fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))

has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return

new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
new Float:frame

new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if (get_pcvar_num(pDetach))
{ 
if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))
para_ent[id] = 0
}
return
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (velocity[2] < 0.0)
{ 
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if (para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
fm_set_user_gravity(id, 0.1)

velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{ 
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))
para_ent[id] = 0
}
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H  ? get_cvar_float("gravitacja_vipa") : 1.0))
para_ent[id] = 0
}
} 

stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
new Float:gravity;
pev(index, pev_gravity, gravity);

return gravity;
}

stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
set_pev(index, pev_gravity, gravity);

return 1;
}

Tu masz cvar od grawitacji: gravitacja_vipa "0.65" (Ustawiasz grawitację po włączeniu spadochronu...)

Pomogłem? Postaw z łaski swojej plusa...
Wbijaj! www.Mocny-Trick.pl
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika


#11 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 20.11.2012 22:07

a grawitacja 500 to 0.5?czy jak?
proszę przerób to na 500 -grawitacja vipa
  • +
  • -
  • 0

#12 MaxiKINGer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:307
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 21.11.2012 17:58

1.0 - normalna grawitacja.
Od tego masz cvar by sobie regulować.... Nie za ma co -.-

Pomogłem? Postaw z łaski swojej plusa...
Wbijaj! www.Mocny-Trick.pl
Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika


#13 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 21.11.2012 20:37

Ja dziękuje wtedy jak już jest rozwiązane...
Dziękuje
grawitacja_vipa "0.65" taki cvar?
  • +
  • -
  • 0

#14 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 22.11.2012 07:27

crash jak wgrałem
jakieś propozycje?
  • +
  • -
  • 0

#15 barteek011

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:81
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.11.2012 10:37

Pokaz logi
  • +
  • -
  • 0

"Dobrzy hakerzy są sławni na cały świat, ale o hakerach geniuszach nikt nic nie wie..."


#16 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 22.11.2012 15:50

nie mam logów bo po wgraniu usunołem go bo crashowal
może zrób plugin w załącznik może wtedy zadziała
CheQ (22.11.2012 16:31):
Co ile usuwasz logi? Jak ich nie usuwasz to znajdź w folderze logs.

  • +
  • -
  • 0

#17 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 23.11.2012 14:30

L 11/23/2012 - 14:18:40: HudSyncObject -1 is invalid
L 11/23/2012 - 14:18:40: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ShowSyncHudMsg") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:18:40: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:18:46: Invalid cellvector handle provided (9:2:2)
L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:18:46: Invalid cellvector handle provided (9:2:2)
L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:18:46: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:18:50: Invalid cellvector handle provided (9:2:2)
L 11/23/2012 - 14:18:50: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:18:50: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:20:51: HudSyncObject -1 is invalid
L 11/23/2012 - 14:20:51: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ShowSyncHudMsg") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:20:51: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:20:56: Invalid cellvector handle provided (9:2:2)
L 11/23/2012 - 14:20:56: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:20:56: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 11/23/2012 - 14:21:01: Invalid cellvector handle provided (9:1:1)
L 11/23/2012 - 14:21:01: [AMXX] Run time error 10 (plugin "vip.amxx") (native "ArrayGetString") - debug not enabled!
L 11/23/2012 - 14:21:01: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

proszę oto logi

Użytkownik CheQ edytował ten post 23.11.2012 15:44
Dodano Code

  • +
  • -
  • 0

#18 konieczko98

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:26
  • Lokalizacja:harklowe
Offline

Napisano 23.11.2012 23:30

usunąłem grawtike

tylko za nią dałem all granaty -tylko z nimi mam 1 problem
ustawiam je w generatorze i daje je tylko jak wygram rundę jak nie wygram pokazuje ze dało tylko że na czerwono i nie mam ich, jak wygram rundę (nie zgine) to daje mi
jak ustawić by cały czas dawało?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych