Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Co lepiej używać? PreThink i server_frame
Temat rozp. nPaul, 12.11.2012 20:52
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.11.2012 20:52
Witam, co waszym zdaniem jest bardziej optymalniejsze? PreThink czy server_frame? Za odpowiedzi polecą +
#2
Napisano 12.11.2012 21:46
Optymalność? Zależy co chcesz wykonywać w tych funkcjach, ile graczy jest na serwerze, jak szybko serwer działa (ile ma FPSów)... Nie da się tego jednoznacznie określić... Zresztą co masz na myśli mówiąc optymalność? bo optymalny to może być kod, który się wewnątrz wykonuje... Tutaj masz częstotliwość wykonywania.
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#3
Napisano 12.11.2012 21:53
(Pre/Post)Think = wykonywany co jedną wyrenderowaną klatke u gracza ( mapa, fizyka, etc. )
server_frame = wykonywany co klatkę serwera, a więc jedno odświeżenie informacji server-side.
Co do optymalności, powiem Ci to samo co Gwyn, zależy do czego chcesz tego użyć. ( np. wykonywanie złożonego sortowania w server_frame to samobójstwo )
server_frame = wykonywany co klatkę serwera, a więc jedno odświeżenie informacji server-side.
Co do optymalności, powiem Ci to samo co Gwyn, zależy do czego chcesz tego użyć. ( np. wykonywanie złożonego sortowania w server_frame to samobójstwo )
#4
Napisano 13.11.2012 06:58
Obecnie mam taki kod:
public server_frame() { new ent; new Float:vOrigin[3]; new bool:entNear = false; new tele; new entinsphere; for (new i = 1; i 0 && entinsphere 0 && entinsphere = fTime) { set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX); } } } while ((ent = fm_find_ent_by_class(ent, gszBlockClassname))) { new blockType = pev(ent, pev_body); if (blockType == STRZALKA) { new Float:vOrigin[3]; new Float:pOrigin[3]; new Float:dist = 9999.9; new Float:playerDist = 9999.9; new nearestPlayer = 0; pev(ent, pev_origin, vOrigin); for (new id = 1; id 0 && playerDist < 200.0) { new sprite = pev(ent, pev_iuser3); if (sprite) { new Float:vAngles[3]; pev(nearestPlayer, pev_angles, vAngles); vAngles[0] = 90.0; vAngles[1] += 90.0; set_pev(sprite, pev_angles, vAngles); } } } } }I właśnie nie wiem czy brać zmieniać. Moim zdaniem bardziej optymalniejszy będzie PreThink.
#5
Napisano 13.11.2012 11:38
Dziwny kod. W tym przypadku użyłbym think'a bytu IMHO. zdecydowanie optymalniej.
#6
Napisano 13.11.2012 14:02
Okej dzięki za odpowiedź. Plusy poleciały.
Teraz zapraszam do tego tematu jak mogę: http://amxx.pl/topic...-strone-celu-y/
Do zamknięcia
Teraz zapraszam do tego tematu jak mogę: http://amxx.pl/topic...-strone-celu-y/
Do zamknięcia
Użytkownik Paulstudio edytował ten post 13.11.2012 14:03
#7
Napisano 13.11.2012 14:05
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych