Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zly zapis.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:132
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.11.2012 18:05

Czesc mam pytanie co jest zle w moim zapisie, co prawda zrobilem tak aby wszystko dzialalo tak jak chce lecz kod jest dziwny, i na pewno da sie to zrobic lepiej, lecz nie wiem jak.

Zapis blokow


WlProp1[0] = gEntWlasciwosci[ent][0]/100;												// Liczba setek
WlProp1[1] = (gEntWlasciwosci[ent][0]-WlProp1[0]*100)/10					  // Liczba dziesiatek
WlProp1[2] = (gEntWlasciwosci[ent][0]-WlProp1[0]*100)-WlProp1[1]*10   // Liczba jednosci
WlProp2[0] = gEntWlasciwosci[ent][1]/10
WlProp2[1] = gEntWlasciwosci[ent][1]-WlProp2[0]*10
ColorChat(id, BLUE, "%d %d %d ", WlProp1[0], WlProp1[1], WlProp1[2]);
Blok_typ = gEntRodzaj[ent];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, Origin);

formatex(data, charsmax(data), "%d %f %f %f %d %d %d %d %d^n",\
Blok_typ,\
Origin[0],\
Origin[1],\
Origin[2],\
WlProp1[0],\
WlProp1[1],\
WlProp1[2],\
WlProp2[0],\
WlProp2[1]
);


Wczytanie zapisanych blokow

fgets(file, data, charsmax(data));
parse(data,\
Blok_typ, charsmax(Blok_typ),\
Origin_x, charsmax(Origin_x),\
Origin_y, charsmax(Origin_y),\
Origin_z, charsmax(Origin_z),\
WlProp0, charsmax(WlProp0),\
WlProp1, charsmax(WlProp1),\
WlProp2, charsmax(WlProp2),\
WlProp20, charsmax(WlProp20),\
WlProp21, charsmax(WlProp21)
);
Origin[0] = str_to_float(Origin_x);
Origin[1] = str_to_float(Origin_y);
Origin[2] = str_to_float(Origin_z);
Wlasciwosci[0] = ((WlProp0[0]-48)*100)+((WlProp1[0]-48)*10)+WlProp2[0]-48			 // Licyba setek * 100 + Liczba dziesiatek * 10 + Jednosci
Wlasciwosci[1] = ((WlProp20[0]-48)*10)+WlProp21[0]-48

Jak widac zapis jest dosc dziwny.
Chodzi mi o ten zapis liczb setek, dziesiatek, jednosci. Pytanie jak go zrobic by zapisac WlProp[0] jako cala liczba 3 cyfrowa a nie jako 1 czesc liczby. Tak samo jak to ze kazda liczba wczytana jest o 48 wieszka :o

Gdy robilem zapis normalny bez podzialu na setki,dziesiatki,jednosci to i tak Zmienna bbyla rowna 1 np:
Zapis : Zmienna = 255
Wczytanie : Zmienna = 2+48.

Co prawda mi to nie przeszkadza ze tak jest, lecz jednak ciekawi mnie to jak zrobic to lepiej.

Z gory dziekuje za pomoc.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych